top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 26/1

עודכן: 13 ביולי 2023

מדי שבוע נרכז לכם כאן את הסרטים החדשים שמגיעים לבתי הקולנוע ברחבי הארץ. אלו הסרטים שמגיעים החל ממחר (חמישי) ה-26.1 לבתי הקולנוע בישראל.

 

הלוויתן

תקציר: סרטו החדש דארן ארונופסקי (ברבור שחור, רקוויאם לחלום). צ'ארלי (ברנדן פרייזר) הוא גבר ששוקל כמעט 300 קילו, ולא יוצא מפתח ביתו. הוא מלמד כתיבה דרך האינטרנט, מזמין אוכל ישירות הביתה, וחיי החברה שלו מתחילים ונגמרים בחברתו הטובה ליז שמבקרת אותו ודואגת שהוא בסדר. כשההזדמנות צצה, ולמרות היותו נעדר מחייה כמעט לחלוטין, צ'ארלי מחליט לנסות ולחזור להיות חלק מעולמה של בתו אלי (סיידי סינק, דברים מוזרים), לפני שיהיה מאוחר מידי.


אורך הסרט: 117 דק' | בימוי: דארן ארונופסקי

שחקנים: ברנדן פרייזר, סיידי סינק, הונג צ'או | הגבלת גיל: 14+

 

סיפורו של אמט טיל

תקציר: סיפור אמיתי על הרדיפה הבלתי-פוסקת של מיימי טיל מובלי אחר צדק עבור בנה בן ה-14, אמט טיל, שב-1955 נרצח בלינץ' אכזרי בזמן שביקר את בני דודיו במיסיסיפי. במסע הנוקב של מיימי למאבק אקטיבי, אנו רואים את הכוח האוניברסלי והיכולת של אם להצית תנועה שזעזעה את העולם.

אורך הסרט: 130 דק' | בימוי: צ'ינוני צ'וקוו

שחקנים: דניאל דדוויילר, ג'יילין הול, וופי גולדברג | הגבלת גיל: 14+

ימים של תום

תקציר: דרמת התבגרות על ילד חולמני ומוכשר שגדל במשפחה יהודית בשנות השמונים בניו יורק. בבית-ספר חדש הוא רוקם ידידות אמיצה עם ילד שחור מבית קשה-יום, למורת רוחם של הוריו (אן האת'ווי; ג'רמי סטרונג, יורשים) וכשנדמה שרק סבו ניצול השואה (אנתוני הופקינס) מבין אותו. ימים של תום הוא סיפור אישי על כוחה של המשפחה, מורכבות הידידות והמרדף הדורי אחר החלום.


אורך הסרט: 114 דק' | בימוי: ג'יימס גריי

שחקנים: אן האת'וויי, ג'רמי סטרונג, אנתוני הופקינס | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

מה הקשר לאהבה?

תקציר: עבור יוצרת הסרטים הדוקומנטריים זואי (לילי ג'יימס), החלקות שמאלה וימינה באפליקציות סיפקו לה עד כה רק שורה ארוכה של גברים לא מתאימים, למורת רוחה של אמה (אמה תומפסון). אם תשאלו את חבר הילדות שלה קאז (שזאד לאטיף), התשובה היא ללכת בעקבות המסורת של הוריו ולבחור בנישואים מסודרים מראש, ובמקרה שלו לכלה מבריקה ויפה מפקיסטן. בעוד זואי מתעדת את המסע של ידידה מלונדון לעיר ההודית לאהור כדי להתחתן עם אישה זרה, שנבחרה על-ידי הוריו, היא מתחילה לתהות אם אולי יש לה מה ללמוד מהגישה המסורתית, אך השונה בתכלית, למציאת אהבה.


אורך הסרט: 108 דק' | בימוי: שקאר קאפור

שחקנים: לילי ג'יימס, שזאד לאטיף, אמה תומפסון | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

סורד ארט אונליין: פרוגרסיב - חלק 2

תקציר: תלמידת התיכון אסונה נאבקת לשרוד ביחד עם קיריטו, סייף צעיר, לאחר שגילתה כי היא לכודה בתוך משחק הרשת סורד ארט אונליין – ובמידה ומדד החיים במשחק ירד לאפס, כך יקרה גם בחיים האמיתיים. בסרט ההמשך, רק חודשיים חלפו מאז נכלאו במשחק המוות – ממשיכים השניים במאבקם ומתקדמים בשלבים. כשהם חוזרים לקומה הרביעית, הם יוצאים למשימה מסוכנת עבור יופיליס האלף. אך אסונה אינה מרוצה -כעת יאלצו להתמודד עם מפלצת שמעולם לא חיבבו.


אורך הסרט: 101 דק' | בימוי: אייקו קוואנו

הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

הצגת הקולנוע האחרונה

תקציר: סמי, שמתגורר עם משפחתו בכפר נידח בהודו, מהופנט לגלות את הקולנוע בפעם הראשונה. למורת רוחו של אביו, הוא חוזר לקולנוע יום אחר יום כדי לצפות בסרטים נוספים ומתיידד עם המקרין, שבתמורה לקופסת האוכל שלו, מאפשר לו לצפות בסרטים בחינם. הוא מבין במהרה שסיפורים הופכים לאור, אור הופך לסרטים, וסרטים לחלומות. סמי וחבורתו השובבה הופכים עולמות כדי ללכוד ולהקרין אור, איתו יוכלו להקרין סרט בפילם. יחד, בהרבה תושייה והתרגשות, הם מצליחים ליצור קולנוע שכונתי שממלא אותם אושר. עם זאת, המרדף אחרי החלום, משמעותו גם, להשאיר דברים מאחור.


אורך הסרט: 110 דק' | בימוי: פאן נאלין

שחקנים: ריצ'ה מינה, רהול קולי, טיה סבסטיאן | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page