top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

"יורשים": החלו צילומי העונה הרביעית של הסדרה; פרטי עלילה ראשונים פורסמו

עודכן: 26 בפבר׳

העונה הרביעית של "יורשים" החלה את צילומיה בניו יורק. עכשיו רק נותר לקוות שהיא תעלה לשידור כבר בשנה הבאה.

פוסטר העונה השלישית של הסדרה "יורשים" | צילום: באדיבות HBO
פוסטר העונה השלישית של הסדרה "יורשים" | צילום: באדיבות HBO

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


צילומי העונה הרביעית של סדרת הדרמה המוערכת יורשים (Succession) יצאו לדרך בניו יורק, כך הכריזה רשת הטלוויזיה האמריקאית HBO. העונה החדשה תכלול 10 פרקים, אחד יותר מקודמתה שכללה 9, ובדיוק כמו צמד העונות הראשונות שכללו גם הן 10. בין חברי הקאסט שיחזרו, ניתן למנות בריאן קוקס, ג'רמי סטרונג, שרה סנוק, קירן קאלקין, מת'יו מקפדיין, ניקולס בראון ואלן ראק - שמגלמים יחד את קשת הנפשות הפועלות במשפחת רוי העשירה, הססגונית ורדופת התככים.


בתקציר העלילה הרשמי שפורסם על-ידי HBO נכתב:

בעונה הרביעית שתכלול 10 פרקים, המכירה של תאגיד הענק וויסטאר-רויקו ליזם הטכנולוגיה לוקאס מאטסון [אלכסנדר סקארשגורד] קרובה יותר מתמיד. היתכנותה הגבוהה של המכירה המטלטלת הזו גורמת לחרדה קיומית ומחלוקת משפחתית בקרב בני משפחת רוי, בעודם מתכוננים לאופן בו חייהם יראו כשהעסקה תושלם. מאבק על השליטה פורץ, בזמן שהמשפחה מצפה לעתיד בה כוחה התרבותי והפוליטי ייפגע בצורה חמורה".

אחרי שבעונה הקודמת הצטרפו לקאסט אלכסנדר סקארשגורד ואדריאן ברודי (בהופעה קטן אך משמעותית), בחודשים הקרובים יוכרזו שחקנים נוספים שיצטרפו לעונה החדשה. מאז שעלתה לראשונה ב-2018, יורשים הועמדה ל-23 מועמדויות לפרס האמי, מתוכן זכתה ב-9 פרסים על צמד עונותיה הראשונות, כולל לפרס השחקן הראשי הטוב ביותר בסדרת דרמה (ג'רמי סטרונג) וסדרת הדרמה הטובה ביותר (על עונתה השנייה). גם העונה השלישית צפויה להמשיך במתכונת המפוארת הזו עם קיום הטקס השנתי בחודש הבא.


ביקורת מלאה על העונה השלישית אמנם לא הספקנו לפרסם, אבל אם מסקרן אתכם לקרוא עוד על הסדרה - מוזמנים להציץ בסקירה שכתבתי אחרי הצפייה בשתי העונות הראשונות, אז כיניתי את הסדרה "פנינה שאסור לפספס". אם אתם אוהבים דרמות חזקות, מלאות אינטריגות וקונפליקטים עוצמתיים בין הדמויות - זו בדיוק הסדרה בשבילכם.

 

לכל העדכונים, החדשות והכתבות אתם מוזמנים להצטרף אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

Comments


bottom of page