top of page

תודה!

דיסני פלוס ישראל: התכנים החדשים שמגיעים לשירות בספטמבר

עודכן: 26 בפבר׳

לקראת חודש ספטמבר, דיסני פלוס שחררה את רשימת התכנים החדשים המרכזיים שיגיעו בקרוב לשירות בישראל. הנה מה שמצפה לנו.

לוגו דיסני פלוס | צילום: באדיבות דיסני פלוס ישראל
לוגו דיסני פלוס | צילום: באדיבות דיסני פלוס ישראל

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


מדי חודש דיסני פלוס ישראל מפיצה פירוט תכנים עדכני, המרכז מידע על הסדרות והסרטים החדשים שמתוכננים לעלות לשורותיו של שירות הסטרימינג בארץ.


בחודש הקרוב יעלו בשירות בין השאר עיבוד הלייב-אקשן הטרי של בת הים הקטנה, עונה שנייה לסדרה הקומית מבית מארוול - אני גרוט, סדרת דוקו טבע חדשה בשם חיות בקלוז-אפ עם ברטי גרגורי ועוד. פירוט המידע המלא על התכנים לפניכם באדיבות דיסני פלוס ישראל - שימו-לב שייתכנו שינויים בתאריכים בהתאם לאילוצי החברה.

בת הים הקטנה (The Little Mermaid) - 6 בספטמבר


עיבוד לייב אקשן של הקולנוען בעל חזון רוב מרשל לקלאסיקת האנימציה המוזיקלית האהובה של דיסני. סיפורה של אריאל, בת ים צעירה, יפה ונמרצת הכמהה להרפתקאות. אריאל, הצעירה מבין בנותיו של המלך טריטון והמתריסה ביותר, משתוקקת לגלות עוד על העולם שמעבר לים, ובעודה מבקרת בעולם היבשה, מתאהבת בנסיך אריק. בעוד שלבנות ים אסור לתקשר עם בני אדם, אריאל חייבת ללכת אחרי ליבה. היא עושה עסקה עם מכשפת הים המרושעת, אורסולה, שנותנת לה הזדמנות לחוות את החיים על היבשה, אך בסופו של דבר מעמידה את חייה – ואת הכתר של אביה – בסכנה.

אני גרוט (I Am Groot), עונה שנייה - 6 בספטמבר


כל הפרקים עולים יחד. הזרד הבעייתי חוזר להשתובב בעונה השנייה של אני גרוט. הפעם, גרוט התינוק מתגלגל לחקר היקום ומעבר לו על גבי החלליות של שומרי הגלקסיה, וניצב פנים אל פנים, או אף אל אף, מול יצורים וסביבות חדשים וססגוניים. וין דיזל שב אל הגלקסיה כמדבב של גרוט בחמישה סרטונים חדשים לגמרי, שנכתבו ובוימו בידי קירסטן לפור.

צדק פרטי: עיר ראשונית (Justified: City Primeval) - 6 בספטמבר


כל הפרקים עולים יחד. ריילן גיבנס עזב את כפרו בקנטאקי לפני 15 שנה, וכעת הוא חי במיאמי באופן אנכרוניסטי, תוך שהוא מאזן בין עבודתו בשירות המרשלים של ארצות הברית לבין היותו אב במשמורת משותפת לבתו בת ה-15. פגישה מקרית בכביש מהיר שומם בפלורידה שולחת אותו לדטרויט. שם הוא נתקל בקלמנט מנסל, הידוע בכינוי איש הפרעות מאוקלהומה, פושע אלים וסוציופת שכבר חמק מידי מיטב השוטרים של דטרויט פעם אחת, ושמתכנן לעשות זאת פעם נוספת.


לעורכת הדין של מנסל, קרולין ויילדר, יש כל כוונה לייצג את הלקוח שלה, גם כשהיא מוצאת את עצמה לכודה בין שוטר לפושע, עם משחק משלה. שלוש הדמויות הללו יוצאות למסלול התנגשות באופן היאה לתסריטאי אלמור לנארד, כדי לראות מי יצא מהעיר הראשונית בחיים.


חיות בקלוז-אפ עם ברטי גרגורי (Animals Up Close with Bertie Gregory) - 13 בספטמבר


ברטי גרגורי נוסע ברחבי העולם כדי להראות את חיי היומיום של בעלי חיים יוצאי דופן כפי שטרם נראו מעולם. חמוש בטכנולוגיה החדישה ביותר, הוא וצוותו מתמודדים באומץ רב עם תנאים קיצוניים כדי לחשוף את האתגרים איתם בעלי החיים האלה מתמודדים. חיות בקלוז-אפ עם ברטי גרגורי מראה את כל הרגעים שהוא וצוותו מתמודדים איתם בזמן שהם מסתגלים לטבע ולחיות בר בלתי צפויות בסביבות מרוחקות שבהן הצילומים כמעט תמיד לא הולכים כמתוכנן.

הבחורה השחורה השנייה (The Other Black Girl) - 13 בספטמבר


לעוזרת העריכה נלה נמאס להיות הבחורה השחורה היחידה בחברה שלה, אז היא נרגשת לראות את הייזל מתקבלת לעבודה בחברה. אך בעוד הייזל עושה לעצמה שם בעבודה, נלה מתחילה לחשוב יתר על המידה עד שהיא מגלה שמשהו זדוני מתרחש בחברה.

מתוך "הבחורה השחורה השנייה" | צילום: באדיבות דיסני פלוס ישראל
מתוך "הבחורה השחורה השנייה" | צילום: באדיבות דיסני פלוס ישראל

אף אחד לא יציל אותך (No One Will Save You) - 22 בספטמבר


מותחן פסיכולוגי מרתק המספר על ברין אדמס, אישה צעירה ומוכשרת שהתנתקה מהקהילה שלה. בודדה אך מלאת תקווה, היא מוצאת נחמה בין כתלי בית ילדותה עד שלילה אחד מעירים אותה צלילים מוזרים של חייזרים פולשים. כך נפתח מאבק מסעיר בין ברין והמון החייזרים המאיימים על עתידה, בשעה שהם מאלצים אותה להתמודד עם עברה.

קייטלין דיוור מתוך "אף אחד לא יציל אותך" | צילום: באדיבות דיסני פלוס ישראל
קייטלין דיוור מתוך "אף אחד לא יציל אותך" | צילום: באדיבות דיסני פלוס ישראל

הטיפש הזה (This Fool), עונה שנייה - 27 בספטמבר


קומדיה קולנועית חצופה בת חצי שעה שמתרחשת בסאות'-סנטרל לוס אנג'לס, המזוהה עם מעמד הפועלים. כוכב הסדרה הוא חוליו לופז, גבר בן 30 שעדיין גר בבית הוריו, נמצא בקשר לא יציב עם בת זוגו מאז התיכון, ומוצא כל תירוץ אפשרי כדי להימנע מהתמודדות עם בעיותיו. חוליו עובד ב"חיבוקים, לא בריונים" ארגון שיקום לחברי כנופיות ללא מטרת רווח, שם הוא מתנגח עם בן דודו הגדול ממנו, לואיס, חבר כנופיה לשעבר שזה עתה השתחרר מהכלא ועבר לגור עם חוליו ומשפחתו.

הקרדשיאנס (The Kardashians), עונה רביעית - 28 בספטמבר


המצלמות חוזרות עם גישה מלאה לחייהם האישיים והפרטיים של קריס, קורטני, קים, קלואה, קנדל וקיילי. מהזדמנות שנייה והתחלות חדשות ועד חדשות בלתי צפויות, הם ממשיכים לחשוף הכל יחד, תזכורת לכך שהחלק היפה ביותר בחיים הוא משפחה.

תכנים חדשים נוספים שעלו בחודש אוגוסט:

הדוב (The Bear), עונה 2

שומרי הגלקסיה: חלק 3 (Guardians of the Galaxy Vol. 3)

רק רוצחים בבניין (Only Murders in the Building), עונה 3

מלחמת הכוכבים: אסוקה (Star Wars: Ahsoka)

היי סקול מיוזיקל: המחזמר: הסדרה (High School Musical: The Musical: The Series), עונה 4

חברים לחופשה 2 (Vacation Friends 2)

מחשבה משוננת (Jagged Mind)

מובינג (Moving)

מיגל רוצה מכות (Miguel Wants to Fight)

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page