top of page

תודה!

קווין פייגי: עתיד היקום הקולנועי של מארוול ייחשף "בחודשים הקרובים"

עודכן: 30 ביוני 2022

בראיון למגזין "טוטאל פילם" (Total Film) סיפר קווין פייגי על עתיד היקום הקולנועי של מארוול, והבטיח שחלקים מהתמונה הגדולה יותר יתחילו להתבהר ממש בקרוב.

הפוסטר של "תור: אהבה ורעם", הסרט הבא של מארוול | צילום: באדיבות Marvel Studios
הפוסטר של "תור: אהבה ורעם", הסרט הבא של מארוול | צילום: באדיבות Marvel Studios

מעריצי היקום הקולנועי של מארוול אוהבים לחשוב לטווח הרחוק - ואולפני מארוול מעודדים אותנו לעשות זאת עם פירורי לחם שמפוזרים לאורך הדרך. עם זאת, נכון לעכשיו, השלב הרביעי (Phase 4) ביקום ההולך ומתרחב לא בדיוק מוביל לאירוע קולנועי ענק בדומה לנוקמים: סוף המשחק - כפי שהובילו שלבים 1-3 בסאגת האינסוף. אותה סאגה שבנתה לעילא ולעילא את תאנוס (ג'וש ברולין) כנבל העל האולטימטיבי.


והנה, קווין פייגי מעיד כי כמו תמיד - לו מצדו יש תוכנית ברורה. בראיון שהעניק למגזין Total Film האמריקאי, לקראת צאתו של תור: אהבה ורעם, סיפר נשיא אולפני מארוול כי בקרוב מאוד נתחיל לקבל תשובות. לדבריו: "בעודנו מתקרבים לסוף השלב ה-4, אני חושב שאנשים יתחילו להבין לאן הסאגה הבאה הולכת". עוד הוא הוסיף כי: "אני חושב שהיו כבר הרבה רמזים, שניתן להבחין בהם לפחות מבחינתי, בנוגע לכיוון אליו הסאגה מתקדמת. בכל מקרה, אנחנו נהיה קצת יותר ישירים בנושא בחודשים הקרובים, כך שהקהל שרוצה לקבל תמונה גדולה יותר - יוכל לראות קצת-קצת יותר ממפת הדרכים".

מבחינה מעשית, שני אירועים חשובים עבור מארוול מצפים לנו בחודשים הבאים. הראשון הוא כמובן תור: אהבה ורעם, הסרט ה-29 במספר ביקום הקולנועי - שיעלה לאקרנים בתחילת יולי. נוסף על כך, ישנו אירוע דיסני אקספו 2022 (D23 Expo 2022) הענק, שמדי שנה מספק הכרזות רבות. השנה הוא יתקיים בין ה-9 ל-11 בספטמבר, כחודשיים אחרי כנס קומיק-קון בסן דייגו (San Diego Comic-Con) - וגם בו החברה צפויה לחשוף מידע חדש לקראת העתיד.


אם תישאלו אותנו, יש מספר כיוונים ברורים מאוד בהם מארוול מתקדמת - וסביר להניח שהם יהפכו לברורים הרבה יותר ממש בקרוב, בהתאם להכרזתו של פייגי. לא זו בלבד, אם להסתמך על נתונים פרקטיים יותר בשטח, עד סוף השלב הרביעי ככל הנראה נקבל תמונת מצב ברורה יותר בסרטים שכבר נמצאים בפיתוח מתקדם: הפנתר השחור: ואקאנדה לנצח (נובמבר בקולנוע), אנטמן והצרעה: קוונטומאניה (פברואר 2023 בקולנוע), שומרי הגלקסיה: חלק 3 (מאי 2023 בקולנוע), המופלאות (יולי 2023 בקולנוע) וכמובן ארבעת המופלאים שנמצא בפיתוח, דדפול 3 או קפטן אמריקה 4 ואחרים.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.


bottom of page