top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

"קפטן אמריקה 4": אנתוני מאקי רשמית בפנים

עודכן: 12 באוג׳ 2023

השחקן חתם על חוזה לפיו יחזיק שוב במגן הוויברניום בגווני האדום-כחול, בפעם הראשונה בסרט בו יקבל את מרכז הבמה. כך לפי הדיווח של מגזין Deadline אודות "קפטן אמריקה 4".

אנתוני מאקי הוא הקפטן החדש | צילום: באדיבות יח"צ
אנתוני מאקי הוא הקפטן החדש | צילום: באדיבות יח"צ

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


נכון לעכשיו, אולפני מארוול ובראשם קווין פייגי, שומרים על סודיות מוחלטת בנוגע לסרט העתידי ולא חושפים ולו פרט קטנטן לקראתו. שמו הזמני העיד על כך שמדובר בסרט בו יככב בתפקיד הראשי אנתוני מאקי, לאחר אירועי "הפלקון וחייל החורף", אך עד עכשיו הדברים לא אומתו. עבור מאקי עצמו, שהופיע לראשונה ביקום הקולנועי של מארוול עוד ב"קפטן אמריקה: חייל החורף", מדובר ברגע מכונן בו סוף-סוף יזכה לסרט משלו.


בעוד הבמאי/ת טרם נבחרו, התסריט ל"קפטן אמריקה 4" נכתב בימים אלו על-ידי התסריטאי הראשי והיוצר של "הפלקון וחייל החורף" מלקולם ספלמן, כשלצדו דאלאן מוסון שהיה שותף לכתיבת כמה מפרקי הסדרה. על-פי הדיווח של Deadline, נאמר כי במארוול מתוכנן בימים אלו פרויקט נוסף, סודי במיוחד, בו גם כריס אוונס עשוי לחזור לתפקידו האיקוני.

 

לכל העדכונים, החדשות והכתבות אתם מוזמנים להצטרף אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

Comentarios


bottom of page