top of page

תודה!

"דדפול 3": קווין פייגי מספר שכבר קיים חלון תאריכים אפשרי לשחרור הסרט

עודכן: 24 בפבר׳

נשיא אולפני מארוול, שיציין בקרוב 15 שנים בתפקידו, סיפר על המועדים האפשריים לשחרור "דדפול 3" בריאיון חדש למגזין "קומיקבוק" (Comic Book).

דמויות מארוול | צילום: באדיבות Marvel Comics
דמויות מארוול | צילום: באדיבות Marvel Comics

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


השיחות אודות הסרט השלישי של דדפול התלהטו בחודשים האחרונים, עם הידיעה על כך שהמתנקש בעל הפה המלוכלך מצטרף ליקום הקולנועי של מארוול. לסרט העתידי כבר נשכרו צמד תסריטאיות - וונדי וליזי מולינו ("ההמבורגרים של בוב") - וכן נאמר כי ראיין ריינולדס עובד בצמוד אליהן על כתיבת התסריט. לאחרונה, ריינולדס אף סיפר כי לדעתו קיים סיכוי של 70% שהסרט יחל את צילומיו כבר ב-2022.


כעת, בריאיון טרי למגזין "קומיקבוק" (Comic Book), נשאל קווין פייגי על עתיד היקום הקולנועי והאם נכונה היא השמועה כי יש להם כבר תאריך אפשרי לשחרור סרטו השלישי של דדפול. "יש לנו", השיב פייגי, "והתסריט נמצא בפיתוח וראיין עובד קשה מאוד עם התסריטאיות שלנו בעודנו מדברים", הוא סיפר. כמו-כן, על-פי ההשערות הסרט עשוי לכלול גם הופעות מצד חברי ה"אקס-מן", וספציפית חברי ה"אקס-פורס", הכוללת בקומיקס דמויות כמו וולברין, ביסט, צ'ארלס אקסבייר ודומינו.

בעתיד הרחוק ביקום הקולנועי של מארוול, קיימות כבר שלוש משבצות תאריכים לסרטים שטרם הוכרזו - ואלו הם ה-28 ביולי 2023, ה-6 באוקטובר 2023 וה-10 בנובמבר 2023. נכון לעכשיו, ידוע לנו כי "בלייד", "קפטן אמריקה 4", "ארבעת המופלאים" ו"דדפול 3" נמצאים כולם בפיתוח ועודם מחוסרי תאריך יציאה רשמי, וכל שנותר הוא לחכות ולראות היכן ישובץ כל אחד מהם.

 

לכל העדכונים, החדשות והכתבות אתם מוזמנים להצטרף אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת הפייסבוק שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page