top of page

תודה!

דיסני פלוס ישראל: התכנים החדשים שמגיעים לשירות בחודש מאי

עודכן: 26 בפבר׳

לקראת חודש מאי, דיסני פלוס שחררה את רשימת התכנים החדשים המרכזיים שיגיעו בקרוב לשירות בישראל. זה מה שמחכה לנו.

לוגו דיסני פלוס | צילום: באדיבות דיסני פלוס ישראל
לוגו דיסני פלוס | צילום: באדיבות דיסני פלוס ישראל

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


מדי חודש דיסני פלוס ישראל מפיצה פירוט תכנים עדכני, המרכז מידע על הסדרות והסרטים החדשים שמתוכננים לעלות לשורותיו של שירות הסטרימינג בארץ.


בחודש הקרוב יעלו בשירות בין השאר הסדרה אור קטן, המספרת על מיפ חיס - חסידת אומות העולם שהסתירה את אנה פרנק ובני משפחתה מפני הנאצים. כמו-כן, תעלה גם סדרה חדשה על חייו של אד שירן, פרקים חדשים של אבוט אלמנטרי וכן עונה שלישית של הקרדשיאנס. הפירוט המלא לפניכם באדיבות דיסני פלוס ישראל - שימו-לב שייתכנו שינויים בתאריכים בהתאם לאילוצי החברה.

אור קטן (A Small Light) - 1 במאי


הסדרה אור קטן, המבוססת על אירועים אמיתיים, מספרת את סיפורה של מיפ חיס, מזכירה צעירה וחסרת דאגות, שהסתירה את אוטו פרנק ואת משפחתו מפני הנאצים במהלך מלחמת העולם השנייה. במשך כמעט שנתיים, מיפ ובעלה יאן הגנו על בני משפחת פרנק ועל אחרים תוך כדי שהיא עבדה במשרה מלאה, שמרה על שלמות נישואיה, ולקחה על עצמה יותר אחריות משניתן לתאר. בשעה שמיליונים מכירים את יומנה של אנה פרנק ואת חייה של משפחתה באגף הנסתר, אור קטן הוא הסיפור המוכר פחות על הדרך שבה מזכירה פשוטה הראתה גבורה יוצאת-דופן במהלך אחת התקופות האפלות ביותר בהיסטוריה.

אד שירן (Ed Sheeran: The Sum of It All) - 3 במאי


לראשונה בחייו, פותח הכוכב הבינלאומי, אד שירן, את הדלת לעולמו, וחושף באופן מוחלט וכן את חייו הפרטיים, בזמן שהוא חוקר את הנושאים האוניברסליים שמעוררים בו השראה ביצירת המוזיקה שלו. סדרה זו עוקבת אחר אד מהרגע בו קיבל חדשות משנות-חיים וחושף את הקשיים והניצחונות שחווה בתקופה המאתגרת ביותר בחייו. הסדרה, שמשלבת קטעי ארכיון אישיים ובלעדיים שטרם שודרו, ראיונות אותנטיים עם אשתו ויקיריו והופעות אינטימיות בלוקיישנים קולנועיים, מרחיבה את טווח החשיפה על מה ששירן חושב על העולם, על עצמו ועל המוזיקה שלו, וכמו-כן - מציגה עשור של להיטים שהעולם כולו נהנה מהם.

החבובות: מהומה (The Muppets Mayhem) - 10 במאי

סדרה מקורית. לאחר 45 שנות רוקנרול, להקת החבובות האהובה, "להקת החשמליות של ד"ר שיניים", יוצאת למסע מוזיקלי אפי עם מנהלת מוזיקלית צעירה ונחושה בשם נורה סינג. היא משכנעת את הרוקרים הקלאסיים לכתוב, להקליט ולהוציא לאור סוף כל סוף את אלבום האולפן הראשון שלהם.


עם תקווה להציל את חברת התקליטים הגוססת שלה, נורה מציגה מחדש את הלהקה – ד"ר שיניים, סרג'נט פלויד פפר, ג'ניס, שפתיים, זוט וחיה – לעסקי המוזיקה המודרניים המהירים. אך סגנונה הנינוח של הלהקה האייקונית והמגניבה מציב אינספור אתגרים. עם עזרתם של האנה, אחותה של נורה שמבינה עניין במדיה החברתית, ומעריץ-על משונה של להקת החשמליות בשם מוג, נורה והלהקה נתקלות בכמה מכוכבי-העל הגדולים ביותר בתעשיית המוזיקה כיום במסעם לקבל סוף כל סוף אלבום פלטינה.

עדיין לא מתים (Not Dead Yet) - 10 במאי


הסדרה עדיין לא מתים עוקבת אחר נל סראנו (ג'ינה רודריגז), רווקה מחדש ומרוששת, שמתארת עצמה כאסון, שפועלת כדי להתחיל מחדש את החיים והקריירה שהשאירה מאחור לפני עשר שנים. כשהיא מגיעה לעבודה היחידה שהיא מצליחה למצוא, כתיבת מודעות אבל, נל מתחילה לקבל עצות לחיים ממקור לא סביר. מבוסס על הספר "Confessions of a 40-something F**k Up", מאת אלכסנדרה פוטר.


המכתש על הירח (Crater) - 12 במאי


סיפור הרפתקת ההתבגרות של קיילב צ'אנינג, שגדל במושבת כרייה ירחית ועומד לעבור באופן קבוע לכוכב אידיאלי מרוחק בעקבות מותו של אביו. אך לפני עזיבתו, כדי להגשים את משאלתו האחרונה של אביו, הוא ושלושת חבריו הטובים ביותר, דילן, בורני ומרקוס, וילדה חדשה שהגיעה מכדור הארץ, אדיסון, גונבים רובר כדי לצאת להרפתקה אחת אחרונה במסעם לחקור מכתש מסתורי.

אבוט אלמנטרי (Abbott Elementary) עונה 2 (12 פרקים חדשים) - 17 במאי


פרקים 11-22 בעונה השנייה של הסדרה. קומדיית מקום עבודה העוקבת אחר קבוצה של מורים נלהבים ומסורים ומנהלת קצת חסרת רגישות, בעודם צולחים את החיים בבית ספר ציבורי בפילדלפיה. למרות שהסיכויים נגדם, הם נחושים לעזור לתלמידים שלהם להצליח בחיים, ועל אף שמשרתי הציבור האלה דלים הן במספר והן בתקציב, הם אוהבים את מה שהם עושים, גם אם הם לא אוהבים את היחס המאוד לא מזהיר של ועד ההוראה המחוזי כלפי חינוך ילדים.


גברים לבנים אינם יכולים (White Men Can't Jump) - 19 במאי


אולפני המאה ה-20 מציגים את הקומדיה החדשה גברים לבנים אינם יכולים, עיבוד מודרני של הסרט שהפך לאגדה ועוסק בתרבות כדורסל הרחוב בלוס אנג'לס. ג'ק הארלו הראפר הידוע והמצליח מופיע לראשונה בסרט כג'רמי, כוכב כדורסל לשעבר שפציעותיו השביתו לו את הקריירה, וסינקווה וולס מגלם את כמאל, שחקן מבטיח לשעבר, שהרס במו ידיו את עתידו בספורט. כשהם מנסים לשלב בין מערכות היחסים השבריריות שלהם, הלחצים הכספיים והמאבקים הפנימיים, השחקנים שנראים כהפכים גמורים משתפים פעולה בניסיון אחרון להגשים את חלומותיהם.

להיות סיני אמריקאי (American Born Chinese) - 24 במאי


סדרה המבוססת על הרומן הגרפי פורץ הדרך של ג'ין לואן יאנג המתארת את הניסיונות והמצוקות של של ג'ין וונג, נער אמריקאי רגיל שחייו משתנים לנצח כאשר הוא מתיידד עם בנו של אל מיתולוגי. באמצעות קשרים משפחתיים, הומור וקונג פו, ג'ין לומד שכוחו האמיתי טמון בהיותו עצמו.

הקרדשיאנס (The Kardashians) עונה 3 - 25 במאי


המצלמות חוזרות לתעד את חייהם המשתנים ללא הרף של קריס, קורטני, קים, קלואי, קנדל וקיילי, וחושפות את הניצחונות והמאבקים הגדולים ביותר שלהן. החל מרומנים סוערים, דרך אירועים משני-חיים, וכלה בהצלחות שלא ניתן לדמיין. הקשרים המשפחתיים בלתי ניתנים לשבירה, בעת שבני המשפחה מנווטים את חייהם הציבוריים והפרטיים לעיני כל העולם.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page