top of page

תודה!

"אבוט אלמנטרי" חודשה לעונה 3 ברשת ABC

עודכן: 23 ביולי 2023

לאחר 3 זכיותיה בטקס גלובוס הזהב, "אבוט אלמנטרי" חודשה לעונה נוספת. נכון לעכשיו, הסדרה נמצאת באמצע עונתה השנייה.

מתוך "אבוט אלמנטרי" | צילום: באדיבות ABC
מתוך "אבוט אלמנטרי" | צילום: באדיבות ABC

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


אבוט אלמנטרי (Abbott Elementary) עלתה על הגל. לאחר שקטפה שלושה פרסים בטקס פרסי גלובוס הזהב אמש - כולל לסדרת הטלוויזיה הקומית הטובה ביותר - הסדרה חודשה רשמית לעונתה השלישית ברשת ABC.


למי שלא מכירים, אבוט אלמנטרי נוצרה על-ידי הסופרת והקומיקאית קווינטה ברונסון, שגם מככבת בה. הסדרה מתרחשת בבית-ספר ציבורי בפילדלפיה ומתמקדת בקבוצה של מחנכים - עם רמות שונות של ניסיון ואופטימיות, אבל נחישות משותפת לעזור לתלמידיהם. ברונסון מגלמת את המורה הנלהבת אך התמימה לתלמידי כיתה ב', ג'נין טיג'ס.


לצד זכייתה בפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר, אבוט אלמנטרי זכתה אמש גם בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת קומדיה (ברונסון) ושחקן המשנה הטוב ביותר בטלוויזיה (טיילר ג'יימס וויליאמס). בטקס האמי של 2021, הסדרה הייתה מועמדת לשבעה פרסים וקטפה שלושה מהם: ליהוק בסדרת קומדיה, כתיבה ושחקנית משנה (שריל לי ראלף).

"החידוש הזה הוא נוצה ראויה מאוד בכובעם של קווינטה ברונסון, ג'סטין הלפרן, פטריק שומאקר ורנדל איינהורן, בדומה ליתר הקאסט והצוות של אבוט אלמנטרי", אמרה צ'אנינג דאנגי, יו"ר ומנכ"לית קבוצת הטלוויזיה של וורנר. "בכל שבוע, קבוצת האמנים המוכשרת הזו חוגגת את קיומם של גיבורים מהמציאות - מורים בבתי ספר ציבוריים. אבוט אלמנטרי היא המתנה שממשיכה לתת, ואני מצפה לעוד הרבה פרקים מרהיבים של הסדרה המבריקה, האותנטית והפשוט מצחיקה הזו".


בראיון למגזין וראייטי (Variety) אחרי טקס גלובוס הזהב, אמר נשיא אולפני ABC קרייג ארוויץ' כי "התוכנית זו בשנה השנייה שלה, ואני חושב שהיא פשוט ממשיכה לצמוח בצורה יצירתית. בעונה 2, שבה אנו צופים, כל אחת מהדמויות נעשית דינמית יותר והמצבים הופכים מצחיקים יותר. אז הסדרה הזו יכולה להמשיך עוד שנים ארוכות".

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page