top of page

תודה!

דיסני פלוס ישראל: התכנים החדשים שמגיעים לשירות בחודש יוני

עודכן: 26 בפבר׳

לקראת חודש יוני, דיסני פלוס שחררה את רשימת התכנים החדשים המרכזיים שיגיעו בקרוב לשירות בישראל. הנה מה שמצפה לנו.

לוגו דיסני פלוס | צילום: באדיבות דיסני פלוס ישראל
לוגו דיסני פלוס | צילום: באדיבות דיסני פלוס ישראל

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


מדי חודש דיסני פלוס ישראל מפיצה פירוט תכנים עדכני, המרכז מידע על הסדרות והסרטים החדשים שמתוכננים לעלות לשורותיו של שירות הסטרימינג בארץ.


בחודש הקרוב יעלו בשירות בין השאר הסרט שובר הקופות אווטאר: דרכם של המים, הסדרה החדשה ביקום הקולנועי של מארוול, פלישה סודית ועוד. פירוט המידע המלא לפניכם באדיבות דיסני פלוס ישראל - שימו-לב שייתכנו שינויים בתאריכים בהתאם לאילוצי החברה.


אווטאר: דרכם של המים (Avatar: The Way of Water) - 7 ביוני


לאחר יותר מעשור מאירועי הסרט הראשון, הסרט אווטאר: דרכם של המים מספר את סיפורה של משפחת סאלי (ג'ייק, נייטירי והילדים שלהם), הצרות שבאו בעקבותיהם, המאמץ שהם עושים כדי לשמור אחד על השני, הקרבות שהם נלחמים כדי להישאר בחיים והטרגדיות שהם חווים.

סיינט אקס (Saint X) - 7 ביוני


סדרה זו, המסופרת על-פני מספר צירי זמן, חוקרת את ז'אנר "הנערה הנעלמת". היא משבשת אותו בעודה בוחנת כיצד מותה המסתורי של אישה צעירה במהלך חופשה אידילית בקריביים, יוצר הדהוד טראומטי שלבסוף מאיץ באחותה ששרדה לצאת למרדף מסוכן אחר האמת.

חריף אש (Flamin' Hot) - 9 ביוני


מבוסס על סיפורו האמיתי ומעורר ההשראה של ריצ'רד מונטנז (ג'סי גרסייה). מונטנז היה איש האחזקה של חברת פריטו-ליי, אשר תיעל את המורשת והחינוך המקסיקני-אמריקני שלו על מנת להפוך את החטיף האייקוני "צ'יטוס חריף אש" לחטיף ששיבש את תעשיית המזון, והפך להיות תופעת תרבות פופ עולמית.

ללכת עד הסוף (The Full Monty) - 14 ביוני


הסדרה בת שמונת הפרקים (בני שעה כל אחד), שמתרחשת 25 שנים לאחר סרט הלהיט הבריטי באותו השם, תעקוב אחר אותה להקת אחים, עת שהם מנווטים בעיר הפוסט-תעשייתית שפילד, ובמגזרי הבריאות, החינוך והתעסוקה המתפוררים של החברה. הדרמה הקומית תחשוף מה קרה לבני החבורה לאחר שהתלבשו, תחקור את הרגעים השמחים, המטופשים והנואשים יותר שלהם. היא תדגיש גם כיצד עולמם המצחיק של גיבורי מעמד הפועלים הללו - שעדיין מתגוררים בשפילד - השתנה בעשורים שחלפו.

פלישה סודית (Secret Invasion) - 21 ביוני


בסדרה החדשה ביקום הקולנועי של מארוול, ניק פיורי לומד על פלישה חשאית לכדור הארץ על-ידי פלג של סקרולים משני צורה. פיורי מצטרף לבעלי בריתו, כולל אוורט רוס, מריה היל והסקרול טאלוס, שבנה לעצמו חיים חדשים על כדור הארץ. יחד הם במירוץ נגד הזמן כדי לסכל את פלישת הסקרול הממשמשת ובאה ולהציל את האנושות.

תכנים חדשים נוספים שעלו/יעלו בחודש מאי:

אור קטן (A Small Light)

אד שירן (Ed Sheeran: The Sum of It All)

החבובות: מהומה (The Muppets Mayhem)

עדיין לא מתים (Not Dead Yet)

המכתש על הירח (Crater)

אבוט אלמנטרי (Abbott Elementary) עונה 2 (12 פרקים חדשים)

גברים לבנים אינם יכולים (White Men Can't Jump)

להיות סיני אמריקאי (American Born Chinese) - 24 במאי

הקרדשיאנס (The Kardashians) עונה 3 - 25 במאי

כל סרטי אינדיאנה ג'ונס (Indiana Jones) - 31 במאי

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page