top of page

תודה!

דיסני פלוס ישראל: התכנים החדשים שמגיעים לשירות בחודש פברואר

עודכן: 26 בפבר׳

לקראת חודש פברואר, דיסני פלוס שחררה את רשימת התכנים החדשים המרכזיים שיגיעו בקרוב לשירות בישראל. זה מה שמחכה לנו.

לוגו דיסני פלוס | צילום: באדיבות דיסני פלוס ישראל
לוגו דיסני פלוס | צילום: באדיבות דיסני פלוס ישראל

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


מדי חודש דיסני פלוס ישראל מפיצה פירוט תכנים עדכני, המרכז מידע על הסדרות והסרטים החדשים שמתוכננים לעלות לשורותיו של שירות הסטרימינג בארץ.

בחודש הקרוב יועלו לשירות הסרט הפנתר השחור: וואקנדה לנצח, שעלה בבתי הקולנוע בנובמבר האחרון; סדרה חדשה בשם פליישמן בצרות, בכיכובם של ג'סי אייזנברג (זומבילנד), קלייר דיינס וליזי קפלן; עונה שנייה לסדרת האנימציה הקומית משפחת פראוד: קולניים יותר, גאים יותר ועוד. הפירוט המלא לפניכם באדיבות דיסני פלוס ישראל - שימו לב שייתכנו שינויים בתאריכים בהתאם לאילוצי החברה.


הפנתר השחור: וואקנדה לנצח (Black Panther: Wakanda Forever) - 1 בפברואר


בסרט הפנתר השחור: וואקנדה לנצח של אולפני מארוול, המלכה ראמונדה (אנג'לה באסט), שורי (לטישה רייט), מ'באקו (וינסטון דיוק), אוקויה (דנאי גורירה) והדורה מילאג'ה (שכוללים את פלורנס קסומבה) נלחמים כדי להגן על ארצם מפני מעצמות שמנסות להתערב בעקבות מותו של המלך טצ'אלה.


בעוד בני וואקנדה שואפים להתחיל בפרק הבא שלהם, הגיבורים צריכים להתאסף יחד עם עזרתם של כלבת המלחמה נאקיה (לופיטה ניונגו) ואוורט רוס (מרטין פרימן) וליצור דרך חדשה עבור ממלכת וואקנדה. טנוץ' הורטה משחק את נאמור, מלך של אומה תת-ימית חבויה, ובסרט מככבים גם דומיניק ת'ורן, מיקיילה קול, מייבל קדנה ואלכס ליבינאלי.

משפחת פראוד: קולניים יותר, גאים יותר, עונה 2 (THE PROUD FAMILY: LOUDER AND PROUDER S2) - 1 בפברואר

עונת המשך לסדרה עטורת השבחים. משפחת פראוד: קולניים יותר, גאים יותר מתארת בצחוק וברגש את ההרפתקאות של פני פראוד בת ה-14 ומשפחתה בחיים המודרניים. שנת 2020 מביאה קריירה חדשה לאמא טרודי, חלומות פרועים יותר לאבא אוסקר ואתגרים חדשים עבור פני, כולל שכנה מודעת במיוחד שחושבת שיש לה הרבה מה ללמד אותה.


החברים של פני חוזרים, ביניהם דיז'וניי, לסיינגה, זואי ומייקל. גם השוגר מאמא של פני חוזרת, מוכנה תמיד לחלוק אהבה קשוחה או יד עדינה בכל פעם שפני זקוקה לה. בין הדמויות החדשות ניתן לפגוש את מאיה ו-קייג'י, ילדים חדשים שלא רק צריכים להתמודד עם הקושי של להיות הילד החדש, אלא גם להיות ילדים לשני אבות, עניין חדש בסמית'וויל.

 

פליישמן בצרות (Fleishman is in Trouble) - 22 בפברואר


הסדרה פליישמן בצרות היא סיפורו של טובי פליישמן, גרוש טרי בן 41 שצולל לתוך עולם הדייטים באפליקציות, שם הוא זוכה להצלחה שמעולם לא חווה בצעירותו, לפני שהוא התחתן לקראת סיום לימודי הרפואה. אך בדיוק בתחילתו של קיץ ראשון של חופש מיני, גרושתו רייצ'ל נעלמת, ומותירה אותו עם האנה בת ה-11 וסולי בן ה-9, ללא שום מידע לגבי מיקומה או כוונתה לשוב.


בעודו מאזן בין חיי ההורות, שובם של ידידיו הוותיקים ליבי וסת', קידום פוטנציאלי בבית החולים לו חיכה זמן רב, וכל הנשים הרווקות שיש למנהטן להציע, הוא מבין שהוא לעולם לא יצליח להבין מה קרה לרייצ'ל עד שיתמודד סוף-סוף עם מה שקרה לנישואים שלהם.

הבריון (Bruiser) - 24 בפברואר


במהלך חופשת הקיץ, דריוס בן ה-14 חוקר את גבולות הגבריות שלו דרך אינטראקציות סוערות עם אביו הקפדן לצד השפעה הולכת וגוברת מצד נווד מסתרי בשם פורטר. כאשר דריוס מגלה את זהותו האמיתית של פורטר, הוא נקלע לקונפליקט בין שני גברים שעלול להוביל לקרע במשפחתו ולאיום על ביטחונו.

מתוך "הבריו" | תמונה: באדיבות Onyx Collective, Hulu
מתוך "הבריו" | תמונה: באדיבות Onyx Collective, Hulu

תכנים חדשים נוספים שעלו בינואר-דצמבר וזמינים כעת:


ינואר:

ברוכים הבאים לצ'יפנדיילס (Welcome to Chippendales)

יוצאת מן הכלל (Extraordinary)

התפריט (The Menu)

מלחמת הכוכבים: באד באצ' - עונה 2 (Star Wars: The Bad Batch S2)

אם הקירות יכלו לשיר (IF THESE WALLS COULD SING)

קואלה מן (KOALA MAN) היער המוגן (The Territory)

נסיגה (Retrograde)

שדונת (Little Demon)


דצמבר:

אמסטרדם (Amsterdam)

לילה מוטרף במוזיאון: שובו של קאמונרה (Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again)

אוצר לאומי: קצה ההיסטוריה (National Treasure: Edge of History S1)

יומנו של חנון 2 – רודריק שולט (DIARY OF A WIMPY KID: RODRICK RULES)

צ'אנס אחרון לאהבה (LA ÚLTIMA)

אבוט אלמנטרי (Abbout Elementary)

אטלנטה - עונה 3 (Atlanta S3)

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page