top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 6/1

עודכן: 12 בינו׳ 2022

סרט אקשן חובק עולם, ג'קי צ'אן שוב הולך מכות, חדש לג'ואל כהן (לראשונה בלי אחיו הצעיר) והחלק השני בדוקו על חייה של אחת השחקניות הגדולות בתולדות הקולנוע הישראלי. ארבעה סרטים חדשים עולים היום לאקרנים בארץ, מה הבחירה שלכם לסוף השבוע?

 

יחידה 355

יחידה 355

תקציר: סוכנת ה-CIA מייסון בראון, הידועה כבעייתית במיוחד, מוצאת את עצמה בסיכון לאחר מבצע שנכשל, כשגורל העולם כולו בידיה. בלית-ברירה, היא והצוות שהקימה יאלצו לעשות כל שביכולתם כדי להשיג מחדש נשק מסתורי, ובעוד המרדף ייקח אותם מפריז, דרך השווקים של מרוקו ואפילו עד לשנגחאי – מייסון מרגישה שאדם מסוכן עוקב אחר כל תנועה שלה.

אורך הסרט: 117 דק' | בימוי: סימון קינברג שחקנים: ג'סיקה צ'סטיין, סבסטיאן סטן, פנלופה קרוז | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

מחברות שחורות - רונית

מחברות שחורות - רונית

תקציר: סרטו החדש של שלומי אלקבץ מספק הצצה נדירה וחד-פעמית לחייה הסוערים של אחת השחקניות הגדולות והחשובות בתולדות הקולנוע הישראלי. יצירת אמנות אינטימית שמספרת את סיפורה של אחותו המנוחה רונית, עד לפרידה הכואבת ממנה. 600 שעות של חומרי גלם ושנים של עשייה משותפת, חושפות דיוקן אינטימי ואמיץ. סרט שני מתוך שני חלקים – "רונית".

אורך הסרט: 108 דק' | בימוי: שלומי אלקבץ שחקנים: רונית אלקבץ, מרים אלקבץ, אלי אלקבץ | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

מהומה בהונג-קונג

מהומה בהונג-קונג

תקציר: פרופסור בעל שם עולמי מוביל משלחת לאיתור מערה קפואה, בה נעלם הצבא המלכותי של מגדה לפני יותר מאלף שנה. בעוד חברי המשלחת אינם מודעים לכך שעוקבים אחרי כל צעדיהם, צאצאו של מנהיג צבא המורדים וצוות שכירי החרב שלו מנסים לתפוס אותם ולהשתלט על האוצר.

אורך הסרט: 107 דק' | בימוי: סטנלי טונג שחקנים: ג'קי צ'אן, סונו סוד, דישה פטאני | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

הטרגדיה של מקבת'

הטרגדיה של מקבת'

תקציר: ג'ואל כהן, חצי מצמד הבמאים המפורסם האחים כהן, ביצירתו הקולנועית הראשונה אותה כתב וביים ללא אחיו הצעיר. הטרגדיה של מקבת' היא עיבוד חדש ועדכני למחזה השייקספירי הידוע – סיפור על רצח, שגעון, שאפתנות וערמומיות – בכיכובם של זוכי האוסקר דנזל וושינגטון ופרנסס מקדורמנד. שימו-לב: הסרט מגיע להקרנה אחת בלבד הערב (חמישי ה-6.1) בקולנוע לב דיזנגוף סנטר. יתכנו הקרנות נוספות בהמשך.

אורך הסרט: 105 דק' | בימוי: ג'ואל כהן שחקנים: דנזל וושינגטון, פרנסס מקדורמנד, ברנדן גליסון | הגבלת גיל: 16+


bottom of page