top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 10/2

עודכן: 8 ביולי 2023

ג'ניפר לופז, גל גדות (והשפם המפואר של קנת' בראנה) או אולי בכלל המועמדת הטרייה לאוסקר קריסטן סטיוארט? ארבעה סרטים חדשים מגיעים היום לאקרנים בארץ, מה הבחירה שלכם לסוף השבוע?

 

מוות על הנילוס

תקציר: מבוסס על רב המכר באותו השם מ-1937, מאת אגאתה כריסטי. במהלך חופשתו במצרים, הבלש המפורסם הרקול פוארו (קנת בראנה) מגיע לסיפונה של אונייה מפוארת עליה נמצא רוצח מסתורי. כאשר חופשת ירח הדבש החלומית של זוג צעיר נקטעת באכזריות, על רקע הנופים המדבריים והפירמידות של גיזה, כל אחד מאורחי הספינה הופך לחשוד מיידי ברצח.

אורך הסרט: 126 דק' | בימוי: קנת' בראנה שחקנים: קנת' בראנה, גל גדות, אנט בנינג | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

ספנסר

תקציר: 1991. נישואיהם של הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס, הזוג המפורסם בעולם, התקררו מזמן. על אף השמועות על רומנים מחוץ לנישואים ועל גירושין קרובים, ואולי דווקא בגללן, חגיגות חג המולד באחוזה הכפרית של המלכה מתנהלות כרגיל ובמלוא הכוח – הארוחות המפוארות, השמלות הנוצצות ומסעות הציד המסורתיים. ספנסר מספק הצצה נדירה לחייה של הנסיכה דיאנה, באחת התקופות הקשות בחייה.

אורך הסרט: 117 דק' | בימוי: פבלו לרין שחקנים: קריסטן סטיוארט, סאלי הוקינס, טימותי ספול | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

משחק השנאה

תקציר: לוסי היא בחורה יפה, מבריקה ופופולרית והיא אהובה על-ידי כל עמיתיה במשרד ההוצאה לאור בו היא עובדת. היריב שלה, ג'וש, הוא בחור נאה, מרוחק ושנוא על-ידי כולם. שניהם מתחרים על קידום בתפקיד נחשק במשרד והמתח ביניהם מגיע לשיא, אך דווקא ברגע המכונן של יריבותם הם מתאהבים. אט-אט האיבה בין השניים הופכת למשיכה בלתי-נשלטת. מבוסס על ספרה של סאלי ת'ורנה.

אורך הסרט: 103 דק' | בימוי: פיטר האצ׳ינגס שחקנים: לוסי הייל, אוסטין סטוול, קורבין ברנסן | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

חתונה בהפתעה

תקציר: הכוכבת הבינלאומית קאט ולדז וארוסה, הזמר זוכה הגראמי בסטיאן, עומדים להינשא בשידור חי אל מול מיליוני צופים. רגע לפני שזה קורה, קאט מגלה כי בסטיאן בגד בה עם העוזרת שלה והיא נותרת לבד על הבמה בשמלת הכלה. במקום לבטל את החתונה, היא לוקחת סיכון ומציעה לסתם בחור מהקהל להתחתן איתה. האם לזמרת המפורסמת בעולם ולמורה למתמטיקה יש סיכוי להתאהב?

אורך הסרט: 112 דק' | בימוי: קאט קוירו שחקנים: ג'ניפר לופז, אוון ווילסון, מאלומה | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page