top of page

תודה!

"מגלופוליס": ג'יאנקרלו אספוזיטו מצטרף לקאסט בסרט החדש של פרנסיס פורד קופולה

עודכן: 26 בפבר׳

ג'יאנקרלו אספוזיטו יככב לצד אדם דרייבר, אוברי פלאזה, דסטין הופמן, ג'ון ווייט, פורסט וויטאקר ונוספים - במה שתואר כ"פרויקט החלומות" של קופולה.

ג'יאנקרלו אספוזיטו, פרנסיס פורד קופולה | צילום: באדיבות Nathan Johnson/Getty Images
ג'יאנקרלו אספוזיטו, פרנסיס פורד קופולה | צילום: באדיבות Nathan Johnson/Getty Images

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


ג'יאנקרלו אספוזיטו מצטרף למגלופוליס (Megalopolis) - סרטו החדש של פרנסיס פורד קופולה האחד והיחיד, שתואר על-ידי הבמאי הוותיק כפרויקט החלומות שלו. אספוזיטו כמובן התפרסם הודות לתפקידו כגאס פרינג בשובר שורות, תפקיד עליו זכה גם פרס האמי כשחזר אליו בסמוך על סול.


בסרט החדש, אספוזיטו יצטרף לאדם דרייבר, פורסט וויטאקר, נטלי עמנואל, ג'ון ווייט, לורנס פישבורן, אוברי פלאזה, שיה לה-באף, קלואי פיין, קתרין האנטר, דסטין הופמן, ג'ייסון שוורצמן ונוספים. קופולה, שגם כתב את התסריט, מקיים כיום את הצילומים באטלנטה ובניו יורק.

לפני כשבועיים, סיפרנו לכם כאן שהפקתו של מגלופוליס עוברת קשיים - בעוד התקציב מתנפח וצוותים שלמים מפוטרים, בהם גם צוות האפקטים החזותיים שפוטר כמעט כולו. עדויות מהסט טענו כי מדובר ב"טירוף מוחלט" להיות עליו, אך קופולה עצמו ממשיך בשלו ויש לו מוטיבציה גדולה לסיים את ההפקה כראוי ובמלואה.


בכל הנוגע לאספוזיטו, הוא כמובן שחקן עסוק מאוד בימינו, אבל מי לא ירצה להשתתף במה שעשוי להיות סרטו האחרון בהחלט של של קופולה - זוכה 5 פרסי האוסקר (על סרטי הסנדק). בימים אלו, אספוזיטו מוביל את צוות השחקנים במיני-סדרה קליידוסקופ (Kaleidoscope) של נטפליקס.


כמו-כן, הוא מגלם את אדם קלייטון פאוול ג'וניור בעונה השלישית של הסנדק של הארלם (Godfather of Harlem), וגם צפוי לחזור במרץ הקרוב בתור מוף גדעון בסדרה המנדלוריאן של דיסני פלוס.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page