top of page

תודה!

"המנדלוריאן" עונה 3: מנדו וגרוגו חוזרים לאקשן בטריילר החדש

עודכן: 26 בפבר׳

אחרי תקופה ארוכה בלעדיהם: "המנדלוריאן" עונה 3 תעלה בדיסני פלוס החל מה-1 במרץ.

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


חודש מרץ מתקרב בצעדי ענק והציפייה לעונה השלישית של המנדלוריאן (The Mandalorian) רק הולכת וגדלה. למעלה משנתיים אחרי שנגמרה העונה הקודמת, דיסני פלוס משחררת כעת טריילר חדש לעונה החדשה - ומבטיחה איחוד מרגש ומלא באקשן.


בדומה לטיזר הראשון ששוחרר בספטמבר האחרון, הטריילר הטרי מציג את היעד הטרי של מנדו (פדרו פסקל) וגרוגו: כוכב הלכת מנדלור. כעת, כשהם מתאחדים מחדש - בדרך שעוד לבטח נגלה בתחילת העונה - השניים אמורים להיפגש עם מנדלורים אחרים מעולם הבית של מנדו. בעונה החדשה צפוי לחזור גם ג'יאנקרלו אספוזיטו, בתפקיד הנבל מוף גדעון, שהעיד כי תפקידו גדל הפעם. בריאיון מהזמן האחרון למגזין קוליידר (Collider) הוא סיפר:


"אני אוהב את המיתולוגיה שעומדת מאחורי הסדרה הזו, שמשולבת בוויזואליה שנראית סינמטית; ואני אוהב את העובדה שניתן לראות, בכל פרק בעונה הזו, שממש מפעילים סרט חדש. מבחינה ויזואלית, מדובר באקסטרווגנזה של מראה וסאונד".

בעוד העונה הראשונה שימשה בעיקר כאקספוזיציה שבנתה את הסיפור, העונה השנייה כבר קפצה מדרגה וקשרה אותו לגלקסיית מלחמת הכוכבים הגדולה יותר. עם הצגת דמויות כמו בו-קטאן, בובה פט (טמוירה מוריסון), אסוקה טאנו (רוסאריו דוסון) וכמובן לוק סקייווקר (מארק המיל) - החיבור ליקום הגדול יותר ניכר היטב.


בעונה השלישית נראה שקיים שילוב בין אלמנטים משתי העונות: עם חזרתו של ד"ר פרשינג (עומיד אבטהי) בעונה החדשה, סביר להניח שגם נקבל תשובה לשאלה מה רצה מוף גדעון מדמו של גרוגו; ואילו עוד את אינטרסים - אם בכלל - הוא משרת.


מאחורי המצלמה, מספר במאים חדשים ומסקרנים במיוחד הצטרפו לצוות, ובהם: לי אייזק צ׳אנג (מינארי); הצלמת המועמדת לאוסקר רייצ'ל מוריסון, שצילמה בעברה את הפנתר השחור ופרחים בבוץ (Mudbound) של נטפליקס; וכן פיטר רמזי, שהיה במאי שותף בספיידרמן: ממד העכביש. אליהם יצטרפו ברייס דאלאס הווארד, קארל וות'רס וריק פמוייווה, שכבר ביימו פרקים בעונות הקודמות.


המנדלוריאן עונה 3 תעלה לשידור בדיסני פלוס ב-1 במרץ.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page