top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

נטפליקס עובדת על סרט המשך של "המפלצת מהים"

עודכן: 2 בספט׳ 2023

אחרי שהפך לסרט האנימציה הנצפה ביותר בשירות הסטרימינג, עם 165 מיליון שעות צפייה, נטפליקס מפתחת סרט המשך של "המפלצת מהים". קארל אורבן ישוב לדבב בתפקיד הראשי.

מתוך "המפלצת מהים" | צילום: באדיבות נטפליקס
מתוך "המפלצת מהים" | צילום: באדיבות נטפליקס

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


אחרי שביים עבורם את המפלצת מהים - סרט האנימציה המקורי הנצפה ביותר בשירות הסטרימינג אי-פעם (עם 165 מיליון שעות צפייה) - בנטפליקס הכריזו כי כריס וויליאמס מפתח סרט המשך.


הסיקוול להרפתקת האנימציה הצבעונית מהשנה שעברה, נמצא בפיתוח כאחד משני פרויקטים שוויליאמס מפתח עבור השירות, לאחר שחתם על חוזה כולל לעבודה משותפת עם השירות. מעט מאוד ידוע כרגע על הסרט הבא, אך נאמר כי הוא יחזיר לאור הזרקורים את ג'ייקוב הולנד (בקולו קארל אורבן) ובתו המאומצת מייזי ברמבל (זריס-אנג'ל הטור).


סרט המשך של המפלצת מהים איננו דבר מובן מאליו עבור נטפליקס. חרף התמודדות עם תחרות קשה השנה עם שובו של הנרי סליק בוונדל ו-וילד (Wendell & Wild) והעיבוד המחודש לפינוקיו של גיירמו דל טורו, וויליאמס הוא זה שהגיע לפסגה. התסריטאי-במאי והאנימטור של דיסני לשעבר (ביים את שישה גיבורים ובולט ושימש כבמאי-שותף במואנה), יצר את סרט האנימציה הנצפה ביותר בהיסטוריה של הפלטפורמה, על בסיס מספר השעות שנצפו ב-28 הימים הראשונים להפצת הסרט. כמו-כן, המפלצת מהים גם הופיע ב-10 הסרטים המובילים במשך 40 ימים לא רצופים או יותר ב-30 מדינות נפרדות.

עד להצלחת המפלצת מהים, וויליאמס בכלל לא שקל אפילו סרט המשך. גם נטפליקס לא, לצורך העניין, ולדבריו הם התכוונו להשאיר אותו צמוד אליהם עוד לפני שהסרט הפך להצלחה מסחררת. בשיחה מגזין The Hollywood Reporter, כשהוא כבר ידע שסרט ההמשך קיבל אור ירוק והתחיל לתכנן אותו, הוא מספר כי הבין שיש עוד הרבה מה לחקור:


"ובעיקר, חשבתי על המשפחה החדשה הזו של ג'ייקוב ומייזי שנזרקה יחד. פתאום ג'ייקוב הוא הורה, הורה לילדה שאפתנית במיוחד, נכון? וכשאתה רואה אותם על המזח, אתה יודע שככה לא נראית הורות. זה הרבה יותר מבולגן, הרבה יותר מסובך והרבה יותר דורשני לפעמים מזה. אז הרעיון של האתגרים של המשפחה החדשה הזו הפכו להיות מעניינים עבורי. וגם תהיתי אם כל צייד בעולם פשוט יוותר על מקור ההכנסה והזהות שלו, וחשבתי שיש כאן הרבה יותר סיפור".


המפלצת מהים התבסס על סרטי הרפתקאות שוויליאמס תמיד אהב וסיפורים עתיקים על היצורים שאורבים במימי כדור הארץ. הוא סיפר על מסעו של ג'ייקוב לחסל מפלצת אגדית עם הצוות שלו, מאמץ שמסתבך כשציידת המפלצות הצעירה, מייזי, מתגלה בספינתו. לצד אורבן והאטור, הסרט התהדר בקאסט מדבבים מכובד, בהם ג'ארד האריס, מריאן ז'אן-בפטיסט ודן סטיבנס.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

Kommentare


bottom of page