top of page

תודה!

קריסטן סטיוארט היא הנסיכה דיאנה בטריילר הראשון ל"ספנסר"

עודכן: 15 ביולי 2022

המרוץ לקראת טקס האוסקר 2022 מתחיל להתחמם: בכל הנוגע לפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר, ההובלה על-פי ההערכות נמצאת כרגע בידיים של סטיוארט - שמגלמת את הנסיכה האהובה בסרטו החדש של פבלו לריין ("ג'קי", "נרודה").

"ספנסר" (Spencer) מסתמן כאחד מסרטי החובה של השנה הנוכחית (או הבאה, תלוי מתי יופץ אצלנו).


סרטו החדש של פבלו לריין, שהציג לפני מספר שבועות בבכורה עולמית בפסטיבל ונציה, מתהדר בבאזז רב לקראת עונת הפרסים הקרובה. רובן המוחלט של התחזיות מדבר לא רק על מועמדות של קריסטן סטיוארט לפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר, אלא גם על זכייה, ולמען האמת - זה נשמע הגיוני בהחלט. במיוחד לאור הופעת המשחק שהוציא לריין מנטלי פורטמן ב"ג'קי", שקווין הדמיון בינו לבין סרטו החדש ניכרים כאן היטב.


בתקציר העלילה הרשמי נכתב: "נישואיהם של הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס נמצאים במשבר זה תקופה ארוכה. למרות שמועות על רומנים וריגושין מעבר לפינה, השלווה נשמרת לחגיגות חג המולד בבית סאנדרינגהאם של המלכה. אוכלים ושותים, יורים וצדים. דיאנה מכירה את חוקי המשחק. אבל השנה, דברים ישתנו בצורה משמעותית: "ספנסר" הוא ניסיון לדמיין מה יתכן שקרה באותם ימים הרי גורל".

לצדה של סטיוארט מככבים בסרט גם השחקן הבריטי המוערך טימותי ספול (סרטי "הארי פוטר", "מר טרנר" ורבים נוספים), שון האריס ("משימה בלתי אפשרית: אומת הנוכלים", "האביר הירוק"), סאלי הוקינס ("צורת המים", "מודי") ונוספים. את הסרט ביים כאמור פבלו לריין ואת תסריטו כתב סטיבן נייט, היוצר של "כנופיית ברמינגהם", שנודע גם בקולנוע כתסריטאי של סרטים כדוגמת "בעלי ברית", "שובר את הכלים" ו"משחק באש".


"ספנסר" יעלה לאקרנים בארה"ב ב-5 בנובמבר. תאריך הפצה בישראל טרם הוכרז.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.


bottom of page