top of page

תודה!

"אתמול בלילה בסוהו": אניה טיילור-ג'וי ותומסין מקנזי מהפנטות בטריילר למותחן האימה החדש של אדגר רייט

עודכן: 2 בפבר׳

טריילר מלא ראשון שוחרר ל"אתמול בלילה בסוהו", המותחן הפסיכולוגי החדש של אדגר רייט ("סקוט פילגרים נגד העולם", "בייבי דרייבר"), בכיכובם של אניה טיילור-ג'וי, תומסין מקנזי ("ג'וג'ו ראביט") ומאט סמית'.

בא לכם לזכות בכרטיסים זוגיים לסרטים במתנה? בואו לאינסטגרם שלנו!


אחרי קומדיות-אקשן פרועות, מטורפות וגדושות בסטייל, בהן "בייבי דרייבר", "סוף העולם" ו"סקוט פילגרים נגד העולם", אדגר רייט עבד בשנים האחרונות על סרט בז'אנר בו מעולם לא התנסה: אימה-פסיכולוגית.


לצורך המשימה המאתגרת, את התסריט לסרטו הטרי הוא כתב יחד עם תסריטאית חדשה בעלת שאיפות גדולות בז'אנר האימה, קריסטי ווליסון קיירנס ("פני דרדפול"), שכתבה גם את סרט המלחמה עטור השבחים, "1917", לצדו של סם מנדס ("סקייפול", "אמריקן ביוטי").


התוצאה היא כאמור מותחן-פסיכולוגי, במרכזו נערה צעירה (תומסין מקנזי, "ג'וג'ו ראביט") עם תשוקה לעיצוב אופנה. בעל כורחה ובאופן מסתורי, היא נשאבת בזמן לשנות ה-60, שם היא נתקלת בזמרת חובבת אך מחשמלת (אניה טיילור-ג'וי) המהווה מודל לחיקוי עבורה. אט-אט היא מגלה שלונדון של אותה תקופה איננה מה שהיא נראית, בעוד ממד הזמן נדמה כמתחיל להתפרק וגורם להשלכות גורליות.

הסרט צולם על-ידי צ'ונג הון-צ'ונג, צלם אימה מוכשר שבין השאר צילם את "שבעה צעדים" המקורי, "זה" ולאחרונה גם את "זומבילנד: ירייה כפולה". כאמור, זה יהיה סרטו הראשון של רייט שיציג אימה מבלי לשלב קומדיה. לדבריו, הוא שאב השראה מ"המבט" (1973) של ניקולס רוג ו"רתיעה" (1965) של פולנסקי.


"אתמול בלילה בסוהו" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-28 באוקטובר. בשבוע החולף הוא קיים את הקרנת הבכורה העולמית שלו בפסטיבל ונציה, שנמצא בעיצומו בימים אלו.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page