top of page

תודה!

הצצה ראשונה: בראדלי קופר, ווילם דפו וקייט בלאנשט ב"סמטת הסיוטים" של גיירמו דל טורו

עודכן: 29 בפבר׳

תמונות ראשונות נחשפו מתוך "סמטת הסיוטים", המותחן הפסיכולוגי החדש של גיירמו דל טורו ("צורת המים", "המבוך של פאן"), בכיכובם של בראדלי קופר, ווילם דפו, קייט בלאנשט, רוני מארה, טוני קולטק, רון פרלמן וטים בלייק נלסון.

מתוך "סמטת הסיוטים" | באדיבות פורום פילם
מתוך "סמטת הסיוטים" | באדיבות פורום פילם

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


למעלה מארבע שנים אחרי "צורת המים", הפנטזיה הרומנטית שהעניקה לו את פרס האוסקר לסרט ולבמאי הטובים ביותר, גיירמו דל טורו חוזר לחיינו בקרוב עם "סמטת הסיוטים". סרטו החדש מבוסס על הספר באותו השם, לו כבר נעשה עיבוד קולנועי בעבר, ובמרכזו סיפורו של עובד קרנבלים שאפתן (קופר) עם כישרון בתמרון אנשים. לילה אחד הוא נתקל בפסיכיאטרית מסתורית (בלאנשט), שמתגלה אף כיותר מסוכנת ממנו.


תיאור העלילה הזה מסתמן כחלק בלבד ממה שמצפה לנו בסרט החדש, עליו אמר אמש דל טורו כי הוא מקווה שלא ייצור רושם מוטעה. "זה קרה לי בעבר עם 'קרימזון פיק', שאנשים נכנסו אליו בציפייה לסרט אימה", הוא סיפר למגזין וניטי פייר (Vanity Fair). "אני ידעתי שזה היה רומן גותי, אך היה קשה לתאר זאת לקהל. אבל כן, בזה ['סמטת הסיוטים'] אין שום אלמנט על-טבעי, הכל מבוסס על העולם האמיתי. זה סרט שונה מאוד מהסגנון הרגיל שלי, אבל השם וגם השלי שלי עשויים ליצור רושם אחר".

בתמונות ההצצה הראשונה ששוחררו לקראת הסרט, ניתן לראות את בראדלי קופר, קייט בלאנשט, ווילם דפו, טוני קולט ורוני מארה, כשברקע ניכר עיצוב אמנותי מוקפד כיאה ליצירה של דל טורו. מלבדם, ישתתפו במותחן המסקרן גם טים בלייק נלסון, ריצ'רד ג'נקינס, רון פרלמן, הולט מקקלני ("מעל החוק") וקליפטון קולינס ג'וניור ("ווסטוורלד"). לדברי דל טורו, הטריילר הראשון (ועמו גם הפוסטר) יגיע בסוף השבוע הקרוב.


לסיום, בראיון עמו עבור מגזין אינדיוויר (IndieWire) מיוני האחרון, סיפר קופר על הקשר המיוחד שנוצר בינו לבין דל טורו במהלך ההפקה. לדבריו: "עבדנו על 'סמטת הסיוטים' במשך השנתיים וחצי האחרונות [...] זו הייתה חוויה מיוחדת, לצלוח את המגפה, לקחת הפסקה לשישה חודשים ואז לחזור. לא רק הפכנו רק לחברים לחיים, אלא עברנו חוויה אמנותית".


"סמטת הסיוטים" יעלה בבתי הקולנוע בארה"ב ב-17 בדצמבר הקרוב. תאריך ההפצה בישראל טרם פורסם.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page