top of page

תודה!

ריק ומורטי חוזרים בטריילר החדש, הכאוטי ועמוס האקשן לעונה 6

עודכן: 13 ביולי 2023

רשת Adult Swim שחררה את הטריילר הראשון ועמוס האקשן לעונה השישית של "ריק ומורטי" - ונראה שמצפה לנו המון, המון כיף.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


העונה השישית של ריק ומורטי (Rick and Morty) סוף-סוף מגיעה - ורשת Adult Swim שחררה היום את הטריילר הרשמי הראשון. בעוד הטריילר הטרי לא ממש נכנס לנבכיו של הסיפור הסוריאליסטי שתציג העונה החדשה, הוא כן חוזר למקומות ואירועים שאנו מכירים מהעונות הקודמות.


כמו תמיד, נראה שריק נמצא במנוסה (הפעם אפילו יותר מבדרך-כלל) ובורח מסוכני ממשלה, חייזרים, רובוטים - ומה לא - שרוצים אותו מת. הטריילר כולל גם רפרנס לסרט מת לחיות (Die Hard) - והודאה מביכה מצד סאמר בת ה-17, שאומרת שמעולם לא צפתה בו (בעוד מאחוריה מורטי נדמה משותק כתוצאה ממעבר לעולם מציאות מדומה). את כל שאר האקשן - ניתן לכם לראות ולגלות לבד.

לאחרונה, אחרי ביקורת רבה שהוטחה בעונה החמישית, יוצר הסדרה ג'סטין רוילנד הבטיח כי העונה החדשה תחזור למוטב. בריאיון עמו בכנס קומיק-קון סן דייגו בחודש שעבר, רוילנד אמר כי: "עונה 5 הייתה מוזרה. איבדנו את [מייקל] מנדל [ממפיקי הסדרה]. זה היה קשוח. נכנסנו לתוך לופ. זה היה... כן. אם אמשיך לדבר אתחיל לבכות".


כמו-כן, רוילנד העיד כי העונה השישית תהיה גם "קצת יותר קאנונית" מקודמתה. לדבריו: "היא לגמרי מתגמלת את מעריצי הסדרה שצפו בכל עד לנקודה זו. אז אני חושב שסוג-של סוף-סוף חזרנו לקצב של ריק ומורטי. אני לא בהכרח חושב שעונה 5 הייתה רעה, אבל עונה 6 פ*קינג מדהימה. זאת עונת איכות".


את ריק ומורטי יצר רוילנד יחד עם דן הרמון, כשהראשון גם מדבב את צמד הגיבורים (כן, את שניהם). בסוף השנה הבאה הסדרה תציין עשור מאז עלתה לראשונה למסכים - וחוץ מהעונה השביעית שנמצאת בדרך גם היא, הייתי מהמר שיהיה גם איזשהו פרק ספיישל לציון המאורע. בהזדמנות זו, נזכיר גם כי לאחר סיום העונה השלישית, במאי 2018, רשת Adult Swim הכריזה על חוזה ארוך-טווח עם היוצרים, במרכזו הזמינה 70 פרקים נוספים. כלומר, אחרי העונה השישית יישארו לסדרה לפחות עוד 40 פרקים (ו-4 עונות אם המתכונת של 10 פרקים לעונה תימשך).


העונה השישית של ריק ומורטי תכלול 10 פרקים והיא תעלה לשידור ב-4 בספטמבר.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page