top of page

תודה!

"הודעה אדומה": גל גדות, ראיין ריינולדס ודוויין ג'ונסון בטריילר ראשון להפקת הענק של נטפליקס

עודכן: 24 בפבר׳

נטפליקס שחררה את הטיזר-טריילר הראשון לקומדיית האקשן החדשה שלה, "הודעה אדומה" (Red Notice), שתעלה בשירות הסטרימינג ב-12 בנובמבר. על-פי ההערכות, התקציב להפקת הסרט עמד על 160-200 מיליון דולר: ההפקה היקרה ביותר של החברה עד היום.

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


עם תקציב שהופך אותו לסרט הגדול ביותר של נטפליקס עד היום, "הודעה אדומה" עומד להסתער על שירות הסטרימינג המצליח בעולם. סרטו החדש של ראוסון מרשל טורבר ("גורד שחקים", "אנחנו המילרים"), תוקצב בסכום ענק שלפי ההערכות האחרונות מגיע ל-200 מיליון דולר, ויציג שיתוף-פעולה בין שלושה מכוכבי האקשן והקומדיה הגדולים שפועלים כיום בהוליווד.


השיא המדובר עשוי להישבר יותר קרוב משנדמה, ייתכן מאוד שכבר בשנה הבאה, עת יעלה בנטפליקס מותחן הריגול "האיש האפור" (The Gray Man), בבימוים של האחים רוסו ("הנוקמים: סוף המשחק") ובכיכובם של כריס אוונס, ראיין גוסלינג, אנה דה ארמס, בילי בוב תורנטון וג'סיקה הנוויק. כרגע, גם העלות שלו מוערכת ב-200 מיליון דולר, אך זה סכום שבהחלט עלול לגדול.


עד אז, בתקציר העלילה הרשמי ששוחרר ל"הודעה אדמה" נכתב: "הודעה אדומה שמפרסם האינטרפול היא התרעה בינלאומית שמטרתה לאתר ולעצור את הפושעים המבוקשים בעולם. אבל כששוד נועז מפגיש בין הפרופיילר המוביל של ה-FBI (דוויין ג'ונסון) לשני פושעים יריבים (גל גדות וריאן ריינולדס), אין לדעת איך הסיפור ייגמר".


"הודעה אדומה" יעלה בנטפליקס ב-12 בנובמבר הקרוב.

bottom of page