top of page

תודה!

טיזר ראשון לעיבוד האמריקאי ל"האשמים", בכיכובו של ג'ייק ג'ילנהול

עודכן: 3 בספט׳ 2023

נטפליקס שיחררה טיזר ראשון, קצרצר ואפקטיבי למותחן החדש בכיכובו של ג'ייק ג'ילנהול, שינסה לכבוש ולשחזר את האווירה של הסרט הדני באותו השם מ-2018. "האשמים", הצצה ראשונה.

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


לפני שלוש שנים, המותחן הדני "האשמים" זכה להצלחה נאה בעולם עם ביקורות מחבקות, שבחים בתחרויות ואפילו בחירה לתחרות סרט הדרמה הבינלאומי הטוב ביותר בפסטיבל סאנדנס. סרט הביכורים של הבמאי-תסריטאי גוסטב מולר, הפך במהרה גם ללהיט מקומי, עם דיבור מפה לאוזן שהקנה לו מעמד של מותחן קטן ואיכותי שפשוט אסור לפספס.


בעודו נישא על כנפי הצלחתו, מגיע עכשיו הרימייק האמריקאי לסרט, אותו ביים הפעם אנטואן פוקואה ("יום אימונים מסוכן", "נקודת שוויון"). לצורך המשימה, הוא חבר פעם נוספת אל ג'ייק ג'ילנהול - עמו עבד לפני מספר שנים על סרט האגרוף "ללא כפפות" - כשלצדו יככבו גם אית'ן הוק, פול דנו, ביל בר, ריילי קיאו ("מקס הזועם: כביש הזעם", "אמריקן האני") ופיטר סארסגארד ("היתומה", "הטיסה").

את העיבוד החדש כתב ניק פיזולטו (יוצר הסדרה "בלש אמיתי"), שהתבסס כמובן על התסריט המקורי מאת מולר ושותפו לכתיבה אמיל נייגרד אלברסטן. במרכז סיפור, ניצב קצין משטרה (ג'ילנהול) שמקבל שיחת חירום מאישה שנחטפה ויוצא למרוץ נגד הזמן בניסיון להצילה.


"האשמים" יעלה בנטפליקס ב-1 באוקטובר, ויקיים כבר מה-24 בספטמבר סבב הקרנות מצומצם בבתי הקולנוע בארה"ב. הפרימיירה העולמית שלו תתקיים בפסטיבל טורונטו, שיחל בעוד עשרה ימים.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page