top of page

תודה!

רשמי: "אל תסתכלו למעלה" יגיע לנטפליקס בדצמבר

עודכן: 13 ביולי 2023

סוף-סוף יש תאריך: "אל תסתכלו למעלה", סרטו החדש ועתיר הכוכבים של אדם מקיי ("מכונת הכסף", "החבר'ה האחרים") יגיע לנטפליקס ב-24 בדצמבר. בבתי קולנוע נבחרים בארה"ב הוא יעלה עוד קודם לכן, ב-10 בדצמבר.

חברי הקאסט של "אל תסתכלו למעלה" | צילום: באדיבות יח"צ
חברי הקאסט של "אל תסתכלו למעלה" | צילום: באדיבות יח"צ

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


"אל תסתכלו למעלה" (Don't Look Up) מסתמן כאחד הסרטים הבולטים והמסקרנים בתקופת הפרסים הקרובה. סרטו החדש של אדם מקיי, שעבר בשנים האחרונות מבימוי קומדיות פרועות ("אחים חורגים") לדרמות סאטיריות ומועמדות לפרסים ("סגן הנשיא"), זכה לבאזז משמעותי בשנה החולפת - בעיקר הודות לקאסט החלומי שמשתתף בו.


בתפקידים הראשיים מככבים לאונרדו דיקפריו וג'ניפר לורנס, שמגלמים זוג מדענים לא-מאוד-מוצלחים. השניים יוצא למסע תקשורתי אדיר-ממדים, בניסיון להזהיר את האנושות מאסטרואיד שעומד להתנגש בכדור הארץ ולחרבו. לכאורה, נשמע כמו עלילה פשוטה שכבר ראינו עשרות פעמים בעבר, אך אסור לשכוח שאת הסרט כתב וביים אדם מקיי. הטון הסאטירי שבוודאי העניק לסיפור המסגרת השחוק, יש בו כדי לעורר התלהבות רבה לקראת הפרויקט, שכאמור הוכרז סוף-סוף כי יעלה לשירות הסרטימינג ב-24 בדצמבר.

לצד דיקפריו ולורנס מככב קאסט מרשים, בלשון המעטה, שכולל בין היתר את מריל סטריפ, קייט בלאנשט, ג'ונה היל, טימותי שאלאמה, אריאנה גרנדה, מת'יו פרי, מארק ריילנס, טיילר פרי, הימש פאטל ואפילו כריס אוונס, שדווח בעבר כי יופיע לתפקיד אורח. כעת רק נקווה שגם הטריילר יגיע במהרה.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page