top of page

תודה!

רמי מאלק במגעים לגלם את באסטר קיטון במיני סדרה חדשה על חייו; מאט ריבס ("באטמן") יפיק

עודכן: 13 ביולי 2023

בהמשך השנה, רמי מאלק יופיע גם בסרטו החדש של כריסטופר נולאן, "אופנהיימר".

רמי מאלק, באסטר קיטון | צילום: באדיבות Getty Images
רמי מאלק, באסטר קיטון | צילום: באדיבות Getty Images

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


אולפני הטלוויזיה של האחים וורנר (Warner Bros) מנהלים מגעים לפיתוח מיני-סדרה המבוססת על חייו של כוכב הסרט האילמים באסטר קיטון. בפרויקט צפוי לככב רמי מאלק בתפקיד הראשי.


את הסדרה יביים מאט ריבס (באטמן, כוכב הקופים: המלחמה), כשגם מאלק ודייוויד וודל (עבור כל האנושות) יקחו חלק במאמץ ההפקתי. הספר הביוגרפי שכתב ג'יימס קרטיס בשנה שעברה, באסטר קיטון: חיי קולנוען (Buster Keaton: A Filmmaker's Life) עשוי לשמש כחומר מקור לסדרה, שכן האולפן מנהל משא ומתן לזכויות על הספר.


קיטון, שחי מ-1895 עד 1966, נחשב לאחד הכוכבים הבולטים של עידן הסרט האילמים לצד צ'ארלי צ'פלין. הוא התחיל כילד במופעי וודוויל לצד הוריו, שהיו אמנים נודדים, לפני שעבר לקולנוע בסוף שנות העשור השני של המאה שעברה.

סרטו הראשון של קיטון היה הקומדיה האילמת של רוסקו ארבוקל - שוליית הקצב (The Butcher Boy). הוא עבד עם יוצרים ומנהלים בכירים באותם ימים, כולל דאגלס פיירבנקס, ג'וזף שנק ואדוארד פ. קליין. לאחר שהקים חברה הפקה משלו, הוא גם החל לביים, וכך נוצרו כמה מסרטיו הידועים ביותר: שרלוק הצעיר (Sherlock Jr), ביל המלח (Steamboat Bill, Jr) והגנרל. קיטון גם המשיך לעבוד במסגרת עסקאות עם MGM וסרטי קולומביה (Columbia Pictures) וכן מפיקים עצמאיים שונים.


מאלק התפרסם לראשונה בעיקר בזכות הופעתו הממגנטת כאליוט אנדרסון בסדרה מר רובוט, שרצה מ-2015 עד 2019. כמובן, הוא גם קטף את פרס האוסקר לשחקן הראשי הטוב ביותר על תפקידו כפרדי מרקיורי ברפסודיה בוהמית מ-2018. בין הסרטים הנוספים בהם שיחק, ניתן למצוא גם את הדברים הקטנים, לא זמן למות, הפרפר ואמסטרדם. בהמשך השנה הוא יככב גם בסרטו החדש של כריסטופר נולאן, אופנהיימר.


לפי הדיווחים, האחים וורנר עדיין לא אישרו סופית את הליהוק של מאלק לסדרה, אך המגעים בין הצדדים נמצאים כבר בשלבים מתקדמים.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.


bottom of page