top of page

תודה!

טריילר חדש ל"כוחו של הכלב": בנדיקט קמברבאץ' מסתער על האוסקר

עודכן: 30 ביוני 2022

בנדיקט קמברבאץ' מסיר את גלימת המכשף, ומגלם קאובוי קשוח במערבון חדש מאת היוצרת זוכת האוסקר ג'יין קמפיון ("הפסנתר"). לצדו מככבים גם קירסן דאנסט, ג'סי פלמונס, קודי סמית מקפי ותומאסין מקנזי, במה שמסתמן כאחד הסרטים הגדולים של עונת הפרסים.

בעוד קצת יותר מארבעה חודשים יתקיים טקס האוסקר ה-94, וכבר עכשיו נדמה שיש כמה מועמדים מובילים לזכייה בו. אם אתם נמנים על הסינפלים האדוקים, שאוהבים להתעדכן בכל פרט ופרט, בטח כבר שמעתם שמות כמו בלפסט (Belfast), משפחה מנצחת (King Richard), ליקריץ' פיצה (Licorice Pizza) או חולית נזרקים לאוויר. לצדם נמצא חזק במרוץ גם כוחו של הכלב (Power of the Dog), סרטה החדש של הבמאית-תסריטאית ג'יין קמפיון, שזכתה בעברה בפרס האוסקר על התסריט הטוב ביותר עבור "הפסנתר".

אחרי שעבדה בעשור החולף בעיקר בטלוויזיה, שם יצרה את סדרת הדרמה המוערכת קצה האגם בכיכובה של אליזבת' מוס, סרטה החדש של קמפיון מהווה את חזרתה לקולנוע לראשונה מזה 12 שנים. לצורך המשימה, היא שלפה את התותחים הכבדים, וגייסה את בנדיקט קמברבאץ' לתפקיד ראשי ומחוספס כקאובוי מהורהר וקשה יום. במקום ללבוש את גלימת המכשף היהיר והאהוב על כולנו, דוקטור סטריינג', קמברבאץ' חוזר כאן למקורות עם תפקידי דרמטי ואנושי, כשכל התחזיות מדברות על מועמדות ודאית שלו (ויתכן מאוד שגם זכייה) בפרס השחקן הראשי הטוב ביותר בטקס האוסקר הקרב ובא.


במרכז הסרט - המבוסס על ספרו המצליח באותו השם של תומס סוואג' - מוצג סיפורו של חוואי כריזמטי בשם פיל, המעורר חיל ורעדה בכל סובביו. כשאחיו מכניס לביתם המשותף את אשתו החדשה ובנה הקטן, פיל ממרר את חייהם ללא-רחם - עד לסדרת אירועים שחושפת סודות מעברו ודברים שלא סיפר לאיש מעולם. כאמור, לצדו של קמברבאץ' מככבים גם קירסטן דאנסט, ג'סי פלמונס, קודי סמית מקפי ותומסין מקאנזי.


בישראל, כוחו של הכלב יגיע לבתי הקולנוע של לב כבר ב-18 בנובמבר. רק שבועיים לאחר מכן, ב-1 בדצמבר, הוא יעלה גם בנטפליקס.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.


bottom of page