top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע, 7/10

חמישה סרטים חדשים עלו היום לאקרנים בישראל. החל מסרטה החדשה של ג'וליה דוקורנו, "טיטאן", שזכה בפרס הגדול בפסטיבל קאן האחרון ועד "שבעה בייבי" הטרנדי והמיוחד - אלו הסרטים החדשים שתוכלו לראות בבתי הקולנוע בסוף השבוע הקרוב.


טיטאן

תקציר: זוכה פרס דקל הזהב בפסטיבל קאן האחרון, מספר על רוצחת סדרתית המתעברת מכלי רכב ומתחזה לגבר כדי להעמיד פנים שהיא בנו האובד של כבאי בודד. התקציר הזה עלול להטעות, אבל מעל לכל מדובר בסיפור אהבה מלא חמלה. יותר מאשר מתכת, יש בו נשמה.


אורך הסרט: 108 דק' | במאית: ג'וליה דוקורנו |

הגבלת גיל: +18

בעצמה

תקציר: "בעצמה" מגולל את סיפורה של סנדרה, אם צעירה השואפת לשקם את חייה ולספק בית בטוח לשתי בנותיה הקטנות. כדי להצליח בכך, עליה לחמוק מאחיזתו של האקס המתעלל שלה, לעקוף בירוקרטיה של שיטת דיור כושלת, ולאחד קהילת חברים אשר יכולים לתמוך ולסייע לה.


אורך הסרט: 97 דק' | במאית: פילידה לויד |

הגבלת גיל: 12+


וונדי

תקציר: וונדי ואחיה נולדו למשפחה חמה ממעמד הפועלים. ימיהם סובבים סביב הדיינר המשפחתי שהוריהם מנהלים, בעוד בלילות הם צופים ברכבות המזדמנות החולפות מבעד לחלון חדר השינה. לילה אחד הילדים פוגשים בילד מסתורי, שלוקח אותם עמו למסע אל עבר אי-בודד בו הם מגלים עולם מופלא וקסום. באי של פיטר קבוצת ילדים גדולה חיה ללא השגחה של מבוגרים והזמן נראה עומד מלכת, אך אט-אט הגעגועים הביתה מתחילים. כעת, כשילדותם הנצחית עומדת בפני סכנה, מחליטה וונדי לגאול אחיה, את ילדי האי ואת עצמה באמצעות הכלי היחידי שברשותה – האהבה חסרת הפשרות שלה למשפחתה.


אורך הסרט: 112 דק' | במאי: בן צייטלין

הגבלת גיל: +12

שבעה בייבי

תקציר: דניאל מסיימת בקרוב את לימודיה במכללה עם תואר בלימודי מגדר ופמיניזם. יש לה שוגר-דדי התומך בה כלכלית ואקסית מיתולוגית שצצה בכל פעם שלא מתאים להיתקל בה. בשבעה משפחתית אליה היא מגיעה עם הוריה, היא פוגשת קרובי משפחה שונים אבל גם את אותה חברה לשעבר. אל השבעה מגיע באופן מפתיע גם המאהב המבוגר שלה, יחד עם רעייתו, אשת עסקים מצליחה ויפה ואם לתינוק שלא מפסיק לבכות. עם מבוגרים רכלניים, הורים נודניקים ומודאגים ושני מאהבים המביאים איתם מטענים בלתי צפויים - את השבעה הזאת דניאל לעולם לא תשכח.


אורך הסרט: 77 דק' | במאית: אמה סליגמן |

הגבלת גיל: לא הוגבל

צ'או איטליה

תקציר: שלושה פנסיונרים מרומא מחליטים שעם קצבתם החודשית הזעומה, הם חייבים למצוא מקום אחר לבלות בו את שנותיהם האחרונות. למזלם, יש מומחה שהמציא סרגל למדינות העולם: יציבות, אקלים, יוקר המחיה וכו'. בעודם מתלבטים בין קובה, סופיה או באלי הם ממשיכים לשבת במסעדות רומא, ולפגוש את המציאות האיטלקית על כל צדדיה.


אורך הסרט: 92 דק' | במאי: ג'יאני די גרגוריו

הגבלת גיל: הותר לכלל הגילאים


bottom of page