top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 04/11

עודכן: 24 בפבר׳

חודש נובמבר נפתח בגדול, עם לא-פחות משישה סרטים חדשים שעולים היום לאקרנים. החל מהרפתקה חדשה ומסקרנת ביקום הקולנועי של מארוול, דרך סרטו הקצר החדש של אלמודובר ועד לסרט ביכוריו של ליאור אשכנזי כבמאי - אלו הסרטים שמגיעים היום לבתי הקולנוע. מה הבחירה שלכם לסוף השבוע?

 

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 

 

נצחיים

תקציר: הפרק הבא ביקום הקולנועי ההולך ומתרחב של מארוול מגולל את הסאגה של ה"נצחיים", גזע של ישויות מסתוריות שחיו בכדור הארץ ועיצבו את תרבויותיו וההיסטוריה שלו לאורך הזמן. לאחר אירועי הנקמים: סוף המשחק, טרגדיה לא צפויה מאלצת את הנצחיים לצאת מהצללים ולהתאחד מול האויב העתיק ביותר של האנושות.

אורך הסרט: 155 דק' | במאית: קלואי ז'או שחקנים: אנג'לינה ג'ולי, סלמה הייק, ריצ'רד מאדן | הגבלת גיל: 12+

 

הקול האנושי

תקציר: סרט קצר חדש בבימויו של פדרו אלמודובר. אישה יושבת בביתה בסמוך למזוודות שארזה בעצמה, עם חפציו של המאהב שעזב אותה. היא מצפה בכיליון עיניים להגעתו, אך הוא לא מגיע. בסמוך אליה נמצא גם כלב חסר-מנוחה וביחד הם כזוג יצורים שננטשו. לאחר ימים רבים בהמתנה, היא מחליטה לצאת מביתה פעם אחת בלבד - כדי לקנות גרזן.

אורך הסרט: 30 דק' | במאי: פדרו אלמודובר שחקנים: טילדה סווינטון | הגבלת גיל: 16+

 
 

גיבור חייה

תקציר: ג׳יבי הוא אב המגדל לבד את בתו סופיה. בלילות לפני השינה הוא ממציא עבורה סיפורים מופלאים, המתרחשים בעולם קולנועי עשיר, ובכולם הוא הגיבור שלה. ככל שהיא מתבגרת, סופיה מתחילה לגבש סיפורים משלה, בהם אביה כבר לא משחק את התפקיד הראשי וג'יבי צריך למצוא דרך להישאר גיבור חייה.

אורך הסרט: 101 דק' | במאי: מישל הזנוויציוס שחקנים: עומר סי, ברניס בז'ו, פרנסואה דמיאנס | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

חדשות רעות

תקציר: סו, עקרת בית מפרבר שקט בקליפורניה, זוכה לרגע התהילה שלה כאשר בעלה מוכרז כנעדר וכלי התקשורת המקומיים לא נותנים לה מנוח. בניסיון נואש להאריך הפיכתה למיני-סלב, עולמה מתהפך עליה ועל הדמיות הסובבות אותה - אחותה החורגת, מאפיונרית חובבנית, השוטרת של השכונה, עיתונאית בערוץ טלוויזיה מקומי וכל שאר אנשי העיירה.

אורך הסרט: 96 דק' | במאי: טייט טיילור שחקנים: אליסון ג'ייני, מילה קוניס, וונדה סייקס | הגבלת גיל: 14+

 
 

זרים מושלמים

תקציר: סרט הביכורים של ליאור אשכנזי כבמאי, המבוסס על הדרמה הקומית האיטלקית המצליחה באותו השם. חייהם של שבעה חברי ילדות משתנים שבעה חברי ילדות עם היסטוריה וחוויות משותפות מעברם, נפגשים לארוחת ערב. בעקבות משחק ממזרי שהחלו, בו כל התראות הטלפון שלהם חשופות לעיני כולם - חייהם עומדים להשתנות. אט-אט, בגידות, סודות וחשבונות לא סגורים מתגלים ומעמידים את החברות ארוכת השנים למבחן.

אורך הסרט: 90 דק' | במאי: ליאור אשכנזי שחקנים: חנן סביון, גיא עמיר, יוסי מרשק, אבי גרייניק, רותם אבוהב | הגבלת גיל: 12+

 

הקרקס של טורו

תקציר: טורו היא תרנגולת שאינה מסוגלת להטיל ביצים וניחנת במראה יוצא דופן. המפגש שלה עם איזבל, בעלת חווה, מאפשר לה לגלות את הכשרונות החבויים שיש לה -להבין ולדבר עם בני אדם ולשיר בקול מרהיב. צירוף מקרים מוביל אותה להכיר את מטיאס, ילד בן עשר, ואת אביו, בעל קרקס נודד. עד מהרה, טורו הופכת להיות הכוכבת הראשית ועוברת סדרה של הרפתקאות המגלות לה את החשיבות של חברות אמת.

אורך הסרט: 80 דק' | במאים: אדוארדו גונדל , ויקטור מוניוט שחקנים: אווה האצ'ה, חוסה מוטה, אנה אנחלס גרסיה | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים



bottom of page