top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 18/5

עודכן: 25 בפבר׳

מדי שבוע נרכז לכם כאן את הסרטים החדשים שמגיעים לבתי הקולנוע ברחבי הארץ. אלו הסרטים שמגיעים החל ממחר (חמישי) ה-18.5 לבתי הקולנוע בישראל.

הפוסטר של "מהיר ועצבני 10" | צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט
הפוסטר של "מהיר ועצבני 10" | צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 

 

מהיר ועצבני 10

תקציר: סוף הדרך מתחיל עכשיו. הסרט העשירי בסדרת סרטי מהיר ועצבני, משיק את אחד הפרקים האחרונים בסאגה. לאחר אינספור משימות וכנגד כל הסיכויים, דום טורטו (וין דיזל) ומשפחתו גברו וניצחו כל אויב שעמד בדרכם. כעת, הם מתמודדים מול היריב הקטלני ביותר שאי-פעם פגשו: אויב מאיים (ג'ייסון מומואה) שמגיח מצללי העבר ומונע מנקמת-דם, ונחוש להשמיד את המשפחה הזו ולהרוס כל דבר שדום אוהב ומוקיר – לעד. מזימתו של הנבל תגרור את משפחתו של דום מלוס אנג'לס עד לרומא, מברזיל עד ללונדון, ומפורטוגל לאנטרקטיקה. שימו-לב: הקרנות טרום בכורה כבר החל מהיום (רביעי, ה-17.5).


אורך הסרט: 141 דק' | בימוי: לואי לטריה

שחקנים: וין דיזל, ג'ייסון מומואה, מישל רודריגז | הגבלת גיל: 12+

 

בוקר יפה אחד

תקציר: דרמה משפחתית בכיכובה של ליה סיידו (כחול הוא הצבע החם ביותר, חצות בפריז). סנדרה עובדת כמתרגמת ומגדלת לבד את ביתה בת ה-8 בפריז. כשמתעורר הצורך להעביר את אביה, פרופסור אהוב לפילוסופיה, לבית אבות – היא מתחילה בתהליך החיפוש ועוזרת לו בהכנות. בעיצומן, היא תפגוש חבר מהעבר, ובין השניים ירקם סיפור אהבה מפתיע.

אורך הסרט: 112 דק' | בימוי: מיה הנסן-לאב

שחקנים: ליה סיידו, פסקל גרגורי, מלוויל פופו | הגבלת גיל: 14+

כולם מחכים רק לי

תקציר: מי מאיתנו לא היה רוצה להיות זבוב על הקיר? לאחר שזכה בקאן, עומד המפיק האגדי יונתן הראל לפני פשיטת רגל עקב שרשרת של חריגות בתקציבי הסרטים, משקיעים שבגלל הקורונה משכו את השקעתם חזרה ועוד. לרגל הזכייה, אשתו עורכת לו מסיבת הפתעה ומזמינה את כל תעשיית הקולנוע. יונתן מרשת את כל הבית במצלמות ומה שהוא מגלה הוא מעבר לכל מה שיכול היה לדמיין.


אורך הסרט: 87 דק' | בימוי: אקי אבני

שחקנים: אקי אבני, צחי הלוי, דנה פרידר | הגבלת גיל: 14+

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

סרטים חדשים

bottom of page