top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 13/4

עודכן: 12 באוג׳ 2023

מדי שבוע נרכז לכם כאן את הסרטים החדשים שמגיעים לבתי הקולנוע ברחבי הארץ. אלו הסרטים שמגיעים החל מהיום (חמישי) ה-13.4 לבתי הקולנוע בישראל.

ניקולס קייג' וניקולס הולט מתוך "רנפילד" | צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט
ניקולס קייג' וניקולס הולט מתוך "רנפילד" | צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!

 

רנפילד

תקציר: במשך מאות שנים, רנפילד המסכן מספק לאדונו קורבנות תמימים ומלאי דם בתמורה לחיים ארוכים וכוחות-על, אך לאחרונה לרנפילד פשוט נמאס: נמאס לו לחיות חיים חסרי מטרה, להיות זמין 24/7 עבור בוס תובעני ולוותר על החיים שהיו יכולים להיות לו -רק בשביל העבודה. עכשיו הוא רק צריך למצוא דרך לספר את זה לדרקולה.


אורך הסרט: 93 דק' | בימוי: כריס מקיי

שחקנים: ניקולס הולט, ניקולס קייג', אקוופינה | הגבלת גיל: 16+

 

סוזומה

תקציר: הסרט עוקב אחר סיפור ההתבגרות של סוזומה הגיבורה בת ה-17 ומתרחש באזורים מוכי אסון ברחבי יפן כשהיכרות מקרית תשנה את חייה. סוזומה פוגשת באדם צעיר שאומר לה: "אני מחפש דלת". כוונתו היא לדלת העומדת יחידה בין כל ההריסות, כאילו הייתה חסינה מהחורבן המתחולל סביבה. סוזומה מתפתה לסובב את הידית... דלתות מתחילות להיפתח אחת אחרי השנייה בכל רחבי יפן ואז משתחרר הרס על כל מי שבסביבה. סוזומה יודעת כי היא חייבת לסגור את הדלתות כדי למנוע הרס נוסף.

בתוך היקום הזה התחושה היא שהזמן נמס ומתמזג לשמיים.

אורך הסרט: 122 דק' | בימוי: מאקוטו שינקאי

הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

הטוב שבך

תקציר: אליסון בת ה-25 (פלורנס פיו) ודניאל בן ה-83 (מורגן פרימן) מתאבלים על אובדן טרגי משותף. כאשר היכרות בלתי צפויה מאחדת ביניהם, הם מגלים מחדש את הרצון לחיות. התוצאה של הסוג החדש הזה של קשר משפחתי הוא סיפור מרגש על הדרכים הבלתי צפויות בהן אנשים מתחברים, נרפאים, סולחים וסוללים דרכים חדשות כדי להמשיך ולחיות.


אורך הסרט: 128 דק' | בימוי: זאק בראף

שחקנים: פלורנס פיו ,מורגן פרימן, מולי שאנון | הגבלת גיל: 14+

 

גאוות יחידה

תקציר: דרמה המבוססת על סיפורו האמיתי של הבמאי. סיפור יוצא דופן ואינטימי על גאווה, קהילה, ושייכות. אליס הוא גבר צעיר, שחור והומו, שמחליט – עם מעט מאוד אופציות אחרות לעתיד – להתגייס לחיל הנחתים האמריקאי. דווקא שם, במערכת מלאה בדעות קדומות ואתגרים פיזיים ונפשיים, שנדמה שבנויה להיות נגד כל מה ומי שהוא – הוא ימצא את התמיכה ותחושת השייכות שחיפש כל חייו.


אורך הסרט: 95 דק' | בימוי: אלגנס בראטון

שחקנים: ג'רמי פופ, גבריאל יוניון, בוקים וודביין | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

מלכודת בלב ים

תקציר: בים הצפוני נחשפת אחת מתגליות הנפט הימי הגדולות בעולם, מה שעומד להיהפך להרפתקה פיננסית חסרת תקדים. הצוות שמוביל את הפרויקט לא מבין את ההשלכות של הפעילות בים. האם ההרפתקה תימשך או שהם עומדים לייצר את אחד מכלי הנשק להשמדה המונית הגדולים בעולם? כשממדי האסון המתקרב נחשפים, יוצא צוות מובחר לאסדת הקידוח המרכזית בלב הים, כדי לנסות ולטפל בבעיה שעומדת לאיים על הסביבה הקרובה ועל העולם.


אורך הסרט: 104 דק' | בימוי: ג׳ון אנדראס אנדרסן

שחקנים: קריסטין קויאת' ת׳ורפ, הנריק ביילאנד, רולף כריסטיאן לארסן | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page