top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

צ'אד סטהלסקי יביים עיבוד קולנועי ל-Rainbow Six; מייקל בי. ג'ורדן יככב

עודכן: 28 בפבר׳

הרבה משחקי-וידאו זוכים לאחרונה לעיבודים בקולנוע ובטלוויזיה, וכעת מצטרף אליהם גם Rainbow Six אותו יביים צ'אד סטהלסקי. נקווה שכולם גם יצליחו לשמור על רמה גבוהה.

צ'אד סטהלסקי, מייקל בי. ג'ורדן | צילום: באדיבות FRAZER HARRISON/GETTY IMAGES; JUAN VELOZ
צ'אד סטהלסקי, מייקל בי. ג'ורדן | צילום: באדיבות FRAZER HARRISON/GETTY IMAGES; JUAN VELOZ

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


העיבוד של אולפני פרמאונט (Paramounat) לרומן של טום קלנסי Rainbow Six מצא את הבמאי שלו. צ'אד סטהלסקי, במאי סרטי ג'ון וויק, נבחר לביים את העיבוד הקולנועי, בו יככב מייקל בי. ג'ורדן (הפנתר השחור, קריד) - שישמש גם כהמשך למותחן הפעולה שלו ללא חרטה (Without Remorse) מ-2021.


ג'ורדן ישוב יגלם את סוכן ה-CIA ג'ון קלארק, אחת הדמויות הפופולריות ביותר של קלנסי, שהופיעה גם בספרי הריגול של ג'ק ראיין, מאת אותו המחבר המנוח. הספרים בהובלתו - ללא חרטה ו-Rainbow Six - היוו גם השראה למותג משחקי הווידאו הפופולרי של חברת יוביסופט (Ubisoft).

ללא חרטה שימש כסוג של סיפור מקור עבור קלארק, והוא נוצר במהלך המגיפה. לאור סגירתם של רבים מבתי הקולנוע באותם ימים, פרמאונט הפיצה בסופו של דבר את הסרט בשירות הסטרימינג אמזון פריים וידאו, שם הוא עלה לראשונה ב-30 באפריל 2021. עם זאת, את Rainbow Six מתכוונת החברה להפיץ בקולנוע - אם-כי על-פי הדיווחים החלטה סופית בנושא טרם התקבלה.

לא נחשפו פרטי העלילה.


בימים אלו, סטהלסקי שוקד במרץ על הפינישים האחרונים לקראת הפצתו של ג'ון וויק 4 בבתי הקולנוע במרץ הקרוב. אחרי שפעל במשך שנים ארוכות כפעלולן, עוד משנות ה-90 המוקדמות, ב-2014 הוא עבר לעולם הבימוי עם ג'ון וויק הראשון, אותו ביים יחד עם דייוויד ליטץ' (דדפול 2, רכבת הקליע).


אל סרטי ההמשך של ג'ון וויק סטהלסקי המשיך לבדו, וכעת יש לו מספר פרויקטים נוספים על הפרק, בהם גרסה מחודשת של איש הנצח (Highlander) - בה יככב הנרי קאביל; כמו-כן, הוא נבחר גם לביים את העיבוד הקולנועי למשחק המצליח Ghost of Tsushima, שכרגע עדיין ידוע עליו מעט מאוד.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

Comentarios


bottom of page