top of page

תודה!

"מייגן": את הבובה הרצחנית הזאת לא הייתם רוצים לפגוש בסמטה אפלה

עודכן: 24 בפבר׳

סרט האימה "מייגן" מגיע ממש בקרוב לבתי הקולנוע - וכעת אנחנו מקבלים טריילר חדש. צ'אקי, מאחוריך.

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


אולפני יוניברסל (Universal Pictures) שחררו טריילר חדש לסרט האימה מייגן (ובאנגלית M3GAN) - מה שמסתמן כטייק המרענן וייחודי של המפיק ג'יימס וואן (המסור, לזמן את הרוע) על סיפורי הבובות הרוצחות. בעוד אנאבל של וואן נעזרה ביישויות שטניות כדי להפוך לבובה הרצחנית המפורסמת בקולנוע בעשור האחרון, מייגן מנסה לחצוב את מקומה בהיסטוריה על-ידי חשיפת סכנות הטכנולוגיה.


הטריילר הטרי מציג לנו את מייגן (בגילומה של איימי דונלד, ובקולה של ג'נה דייויס) - בובה רובוטית מהדור הבא שנועדה להגן על המשתמש העיקרי שלה מכל נזק: פיזי ורגשי. בקיצור, מייגן הוא תינוקת אלקטרונית מהוללת. אמנם ניתן לחשוב שבובה שילד יכול לתקשר עמה עדיפה על טלוויזיה, אך במקרה הזה: ההפך הוא הנכון. התכנות של מייגן יהפוך את רצונה להגן על קיידי הצעירה (ויולט מקגרו) לאיום, ברגע שהבובה הרוצחת תחליט שיש צורך להזיק לאנשים אחרים כדי לשמור על הילדה בטוחה.

אם חשבתם שבובות רוצחות לא מספיק מצמררות, הטריילר החדש ייתן לכם עוד כמה דברים לפחד מהם. הבובה המתקדמת יכולה להתחבר לכל מכשיר אלקטרוני, להשתמש באינטרנט כדי ללמוד ולתמרן אנשים אחרים, ולכופף את איברי המתכת שלה בדרכים לא-נוחות, בלשון המעטה. בסצנה מסוימת, מייגן נראית כשהיא רודפת אחרי ילד ביער - וזה מפחיד בדיוק כפי שזה נשמע. בואו גם לא נדבר יותר אף פעם על הזוועות של בובה רובוטית רצחנית שרוקדת לה במסדרון.


בובות רוצחות אמנם היו חלק אינטגרלי מעולם האימה במשך עשרות שנים - גם בזכיונות כמו משחק ילדים (Child's Play), אדון הבובות (Puppet Master) או צמרמורת - אבל מייגן מציע שינוי מרענן באמצעות חקר הפרנויות הווירטואליות שלנו. את מייגן ביים ג'רארד ג'ונסטון, על-פי תסריט שכתבו יחד וואן ואקלה קופר (מורעל). על ההפקה חתום לצדו של וואן גם ג'ייסון בלום ואולפני בלומהאוס (בלאק-פון, האלווין, בלתי נראה ועוד רבים).


מייגן יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-5 בינואר 2023.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page