top of page

תודה!

הבית מ"לזמן את הרוע" יכול להיות שלכם עבור 1.2 מיליון דולר

עודכן: 26 ביוני 2023

מחפשים בית חדש ולא מפחדים שאולי תיתקלו ברוחות רפאים באמצע הלילה? התמזל מזלכם, כי הבית מסרט האימה "לזמן את הרוע" מוצע למכירה.

ואיפה אנאבל בכל הסיפור? | צילום: באדיבות Getty Images
ואיפה אנאבל בכל הסיפור? | צילום: באדיבות Getty Images

הבית שנתן השראה לסרטו של ג'יימס וואן "לזמן את הרוע" (The Conjuring) מוצע למכירה ב-1.2 מיליון דולר. סוכנות הנדל"ן האמריקאית מוט & צ'ייס סוט'אבי (Mott & Chace Sotheby) העמידה את הנכס למכירה בשוק, אחרי שהיה בשנתיים האחרונות בבעלותם של ג'ניפר וקורי היינזן. השניים קנו אותו ב-439 אלף דולר ב-2019, ומאז אירחו בו אירועים והשכירו חדרים ללילה לחוקרים של פעילויות על-טבעיות, כך לדברי עיתון העסקים הוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).


הבית בן המאה ה-19 כולל שלושה חדרי שינה ו-1.5 חדרי אמבטיה ומשתרע על פני 280 מטרים רבועים. בעת פרסום ההודעה, בסוכנות הנדל"ן היו כנים בנוגע לנכס ולמה שניתן לצפות ממנו: "עד היום, אינספור מקרים [על-טבעיים] דווחו", הם כתבו, "הסיפורים המפחידים, התקריות והזכרונות של דיירים ומבקרים לשעבר בנכס, סופרו במגוון הפקות במדיה, כולל ספרים, סרטים ותוכניות טלוויזיה". בראיון עם הזוג שהחזיק בבית עד עכשיו, ברשת NBC, הם העידו על כמה מקרים מוזרים בהם "דלתות נפתחו ונסגרו מעצמן ורעשי צעדים ודפיקות מחוסרי-גוף".

"בלילה האחרון, היה לנו ערפל שחור באחד החדרים", סיפר קורי באותו הראיון. "זה נראה כמו עשן. הוא התפזר באזור אחד ואז הוא עבר". בסופו של דבר, בני הזוג היינזן פתחו את הבית לסיורים ציבוריים, וכאמור אירחו שם אירועים ואפשרו לציידי רוחות-רפאים ואחרים לחקור את הנכס. עכשיו כשהוא שוב מוצע למכירה, השאלה הנשאלת היא האם הבית יהפוך לאטרקציה קבועה או שמא תקום נשמה אמיצה מספיק כדי לעבור לגור בו בקביעות?


תהא התשובה אשר תהא, על-פי האגדה "הבית רדוף על-ידי רוחה של בת-שבע שרמן, שהתגוררה בו בשנות ה-1800", לפחות לפי מה שנכתב בהצהרה ששחררה סוכנות הנדל"ן לקהל הרחב. לסקרנים מבניכם העשויים ללא-חת, הבית ממוקם בראונד טופ רוד 1667, בארנוייל, ארה"ב (1677 Round Top Rd). בעוד הסרט עצמו לא צולם בו ורק נוצר בהשראתו - המקום כמובן היווה מועד עלייה לרגל עבור מעריצי "לזמן את הרוע" לאורך השנים.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page