top of page

תודה!

"חולית: חלק 2": טים בלייק נלסון מצטרף לקאסט המפואר

עודכן: 24 בפבר׳

טים בלייק נלסון מצטרף אל אוסטין באטלר, פלורנס פיו, לאה סדו, כריסטופר ווקן ורבים נוספים בקאסט העצום של "חולית: חלק 2".

הלוגו של "חולית: חלק 2", טים בלייק נלסון | צילום: באדיבות Warner Bros, AP
הלוגו של "חולית: חלק 2", טים בלייק נלסון | צילום: באדיבות Warner Bros, AP

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


באיחור אופנתי, טים בלייק נלסון (הבלדה על באסטר סקראגס, סמטת הסיוטים) הצטרף לצוות השחקנים המרשים למדי של חולית: חלק 2 (Dune: Part 2) - ההמשך לעיבוד רחב היריעה של דני וילנב לקלאסיקת המדע הבדיוני של פרנק הרברט.


השחקן, שיהפוך בפעם הראשונה בחייו לסופר כשרומן הביכורים שלו City of Blows (בתרגום חופשי: "עיר המהלומות"), יגיע למדפים באמריקה בפברואר, מצטרף לאוסטין באטלר (אלביס), פלורנס פיו (מידסומר, האלמנה השחורה), לאה סדו (לא זמן למות) וכריסטופר ווקן הוותיק בפרויקט שצילומיו הסתיימו כבר בחודש שעבר. כל אלו כמובן מצטרפים לחברי הקאסט שיחזרו מהסרט הראשון, בהם טימותי שאלאמה, זנדאיה, רבקה פרגוסון, ג'וש ברולין, דייב באטיסטה, סטלאן סקארסגארד וחוויאר בארדם.

נכון לעכשיו, פרטים על הדמות אותה נלסון יגלם נשארים טמונים עמוק בחול. סרט ההמשך יביא למסך הגדול את החצי השני ברומן של הרברט משנת 1965, בו פול אַטרֵיאִידֶס (שאלאמה) ישתף פעולה עם הדררים (Fremen) שוכני המדבר כדי לשחרר את כוכב הלכת אראקיס מבית הארקונן המרושע. באוקטובר 2021, הסרט הראשון הכניס כ-400 מיליון דולר בבתי הקולנוע ברחבי העולם, לפני שעבר לשירות הסטרימינג HBO Max - כחלק מתהליך ההפצה הסימולטני של החברה באותה השנה.


לאחרונה, ניתן היה לצפות בנלסון בפרק הראשון בסדרה חדר הפלאות (Cabinet of Curiosities) שיצר גיירמו דל טורו עבור נטפליקס. כמו-כן, הוא גם שיתף עמו פעולה בעיבוד הסטופ-מושן החדש שלו לפינוקיו, בו דיבב את דמותו של הארנב השחור. גם הוא שוחרר והופק עבור נטפליקס.


בשנת 2021, נלסון אף נכנס לטריטוריית השחקן הראשי, עת כיכב בסרט המערבון Old Henry ("הנרי הזקן" בתרגום חופשי) של פוטסי פונצ'ירולי - וזכה לשבחים על הופעתו.


חולית: חלק 2 יגיע לבתי הקולנוע ב-3 בנובמבר 2023.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page