top of page

תודה!

ונום וספיידרמן ילחמו בסרט עתידי, כך לדברי אנדי סירקיס

עודכן: 26 בפבר׳

לקראת צאתו של "ונום 2" לאקרנים, התראיין היום סירקיס עבור מגזין IGN, שם סיפר כי ונום וספיידרמן יאבקו האחד בשני בסרט עתידי. "השאלה היא רק מתי", לדבריו.

טום הולנד וטום הארדי. ונום וספיידרמן | צילום: באדיבות יח"צ/AP
טום הולנד וטום הארדי. ונום וספיידרמן | צילום: באדיבות יח"צ/AP

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


נדמה שחלומם הרטוב של המוני מעריצי קומיקס בעולם עומד להתגשם, כי ראיונו האחרון של אנדי סירקיס מקרבות אותנו צעד נוסף אל עבר מפגשם של הסימביוט וספיידי על המסך הגדול. בראיון טרי למגזין IGN, דיבר סירקיס, שביים את הסיקוול של "ונום", על האפשרות למפגש משותף של גיבור העל והנבל האיקונים.


לדבריו: "זו השאלה שכולם שואלים. הם רוצים לדעת אם ונום עומד לפגוש את ספיידרמן, אבל במאמר מוסגר, זה בחיים לא יקרה. אני צוחק... ברור שזה יקרה!", הוא התבדח. בהמשך הראיון סירקיס הוסיף כי: "הכל תלוי בזמן בו אנו רוצים להגיע לשם, וכמובן, גם בתיאבון [של הקהל]. אם אנשים ירצו עוד סיפורים של ונום, אז בקפיצה ישר למאבק בספיידרמן, אנחנו עלולים לפספס כל-כך הרבה נבלי-על מוצלחים בין לבין. אנחנו לא רוצים לפעול בחיפזון".

כזכור, ונום וספיידרמן כבר נפגשו בקולנוע פעם אחת בעבר, בסרט "ספיידרמן 3" של סם ריימי מ-2007. אותו המפגש היה קצר ולא מספק בלשון המעטה, שכן לאורך רוב הסרט הסימביוט שלט בפיטר פארקר עצמו (אותו גילם אז טובי מגווייר) ולא באדי ברוק (בגילומו של טופר גרייס). כשוונום סוף-סוף הופיע בדמותו של ברוק, זה היה להופעה שולית בלבד, שלא הצליחה למצות את מלוא הפוטנציאל הטמון בדמותו של נבל העל הפופולרי מכולם, ככל הנראה, של איש העכביש.


לקראת צאתו לאקרנים גם של "ספיידרמן: אין דרך הביתה", יהיה מסקרן אף יותר לראות כיצד ישלבו במארוול-סוני את ונום בעתיד. עם מגוון האפשרויות הבלתי-נדלה שסרט שעוסק ביקומים מקבילים פותח, סביר להניח שלאנשים מאחורי הקלעים כבר יש כמה רעיונות בראש, ואולי אפילו כבר משהו מעבר. עד אותו מפגש מיוחל, בקרוב נוכל לצפות בשני אירועים משמעותיים לא-פחות: מפגשו של הסימביוט (טום הארדי) עם נבל העל הפסיכופת קרנג' (וודי הרלסון) וכמובן המסע המסקרן מכל של ספיידי (טום הולנד) ודוקטור סטריינג' (בנדיקט קמברבאץ') אל תוך המולטיוורס.


"ונום 2" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-14 באוקטובר. חודשים לאחר מכן, "ספיידרמן: אין דרך הביתה" יגיע אלינו ב-16 בדצמבר.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page