top of page

תודה!

"ספיידרמן: אין דרך הביתה": הטריילר ב-IMAX שם סוף לאחת מתיאוריות המעריצים הפופולריות שרצו

עודכן: 13 בספט׳ 2023

הרבה תיאוריות מעריצים רצו בשבועיים האחרונים בנוגע לטריילר של "ספיידרמן: אין דרך הביתה". אחת פופולרית במיוחד מהן, דיברה על האפשרות שידיו של צ'ארלי קוקס מופיעות בו - וכעת יש הוכחה שמפריכה זאת.

מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה" | צילום: באדיבות פורום פילם
מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה" | צילום: באדיבות פורום פילם

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


סליחה, מעריצי דרדוויל, אבל אלו לא הידיים של צ'ארלי קוקס שראיתם בטריילר של "ספיידרמן: אין דרך הביתה". מאז שהטריילר שוחרר לפני כשבועיים, מעריצים רבים דבקו בהשערה לפיה קוקס, שגילם את דרדוויל בסדרה של נטפליקס באותו השם, הופיע למספר שניות בטריילר (או לכל הפחות, ידיו הן אלו שהופיעו). כעת, עם הקרנת גרסת ה-IMAX של הטריילר (בה השטח המצולם רחב יותר), מתברר שלרוע המזל לא מדובר בו.

בסרטון המצורף מטוויטר, נראה וידאו שצילם המשתמש @Crustrocket77 בעת שהותו בהקרנה של "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" ב-IMAX. לפני כן, הוא מסביר כי הוצג שם הטריילר של "אין דרך הביתה" ביחס גובה-רוחב המותאם לאיימקס, ואכן ניתן לראות כי הידיים שרבים סברו כי שייכות לדרדוויל הן בכלל של איזשהו חוקר אלמוני. בסצנה שצולמה, פיטר (טום הולנד) נראה בעודו מתושאל בחדר חקירות ומשיב להאשמות שהוטחו בו ביחס לגורלו של מיסטריו (ג'ייק ג'ילנהול) בסרט הקודם.


עכשיו, אני יודע מה אתם אומרים, "גם אם אלו לא הידיים של קוקס, זה לא אומר שהוא לא יופיע בסרט" - וזה באמת נכון. יכול מאוד להיות שבסופו של דבר הוא יופיע, גם אם הוא עצמו הכחיש כבר מספר פעמים את מעורבותו, אבל בכל הנוגע לתיאוריה לפיה אלו הידיים שלו בטריילר: הפעם זה לא הוא.

ובכל זאת, כשהמולטיוורס באמת נמצא מעבר לפינה, גם עם כל מה שהתרחש ב"וונדהויז'ן", "לוקי" ואפילו עכשיו ב"מה אם...?", אין ספק שבמארוול מתכננים משהו ענק להמשך הדרך. כתוצאה מכך, התיאוריות לפיהן צ'ארלי קוקס יצטרף גם ליקום הקולנועי כדרדוויל אפשריות והגיוניות בהחלט, ובמיוחד גם לאור האהדה הרבה לה הוא זוכה. נראה שאת התשובות הסופיות לסוגיה הזו, וכמובן לרבות נוספות, נקבל רק עוד כמה חודשים.


"ספיידרמן: אין דרך הביתה" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-16 בדצמבר.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page