top of page

תודה!

"פרוד": נטפליקס ביטלה את הסדרה הקומית עם ניל פטריק האריס אחרי עונה אחת

עודכן: 24 בפבר׳

"פרוד" מצטרפת אל "1899" ו"המושכים בחוטים", שבוטלו גם הן בשבועיים האחרונים אחרי עונה אחת בלבד.

מתוך "פרוד" | צילום: באדיבות נטפליקס
מתוך "פרוד" | צילום: באדיבות נטפליקס

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


נטפליקס ביטלה את הסדרה פרוד (Uncoupled) אחרי עונה אחת בלבד.


סדרת הקומדיה הרומנטית, שיצרו דארן סטאר (אמילי בפריז) וג'פרי ריצ'מן, עלתה בשירות הסטרימינג לעונה ראשונה בת שמונה פרקים ביולי האחרון. בסדרה כיכב ניל פטריק האריס (איך פגשתי את אמא) בתור מייקל לוסון - סוכן נדל"ן ניו יורקי שנותר המום, כשבן-זוגו עוזב אותו אחרי שנים רבות יחד. כשהוא בשנות ה-40 לחייו, הוא נאלץ להתחיל מחדש - ולחזור לעולם הדייטים.


לצד האריס, הקאסט כלל גם את טאק ווטקינס (המומיה), טישה קמפבל (חנות קטנה ומטריפה), ברוקס אשמנסקאס (ג'ולי וג'וליה) ונוספים. סטאר, ריצ'מן והאריס שימשו כולם כמפיקים בפועל יחד עם לילי ברנס.

פרוד זכתה לביקורות סבירות עם צאתה, כשעונתה הראשונה מחזיקה ב-73% אחוזי טריות באתר Rotten Tomatoes (ודירוג ממוצע של 6.6/10) עם 49 ביקורות רשומות. עם זאת, היא לא הצליחה להניב מספר צופים ראוי בשביל שתחודש, כשהופיעה ברשימת הטופ 10 של נטפליקס בארה"ב במשך שבוע אחד בלבד לאחר הופעת הבכורה שלה במקום השישי.


הסדרה חתמה את עונתה הראשונה עם כמה שאלות שכעת ככל הנראה יישארו בלתי-פתורות, בהן למשל הריקוד המשותף של קולין ומייקל בחתונה, שהעיד כי יש סיכוי שיחזרו להיות יחד. אמנם אנחנו רק שבועיים אל תוך 2023, אבל נטפליקס כבר ביטלה לפחות שלוש סדרות נוספות: כולל 1899 המסתורית, שדווקא הותירה טעם לעוד עם סיומה; וקומדיית הקונספירציות המושכים בחוטים (Inside Job).


למרות הביטול של פרוד, עבור יוצר הסדרה סטאר לא מדובר בסוף היחסים עם נטפליקס. כאמור, הוא גם היוצר של סדרת הלהיט אמילי בפריז, שעונתה השלישית עלתה לשירות הסטרימינג בדצמבר האחרון. בניגוד לסדרה בכיכובו של האריס, היא גם חודשה כבר לעונה רביעית.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

פרוד סדרה

bottom of page