top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

טום הנקס שוב בדרך אל אפל TV

עודכן: 2 בספט׳ 2023

אפל TV רכשה את "פינץ'" – הסרט הבא של טום הנקס, במרכזו אחד השורדים האחרונים בכדור הארץ יוצר רובוט שישמור על הכלב שלו אחרי לכתו.

טום הנקס בהכרזה על "פינץ'" | צילום: באדיבות אפל TV
טום הנקס בהכרזה על "פינץ'" | צילום: באדיבות אפל TV

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


את הסרט ביים מיגל ספוצ'ניק (במאי כמה מהפרקים המשובחים ביותר של "משחקי הכס", בהם "הארדהום", "קרב הממזרים" ו"רוחות החורף") והוא תוכנן תחילה לעלות בבתי הקולנוע בהפצת אולפני יוניברסל. שמו המקורי של הפרויקט היה "ביוס" (BIOS), אך הוא שונה לאחרונה ונקרא כעת בשמו של גיבור הסרט (בגילומו של הנקס כמובן).


לצד הנקס, יככבו בדרמה הפוסט-אפוקליפטית גם קיילב לנדרי ג'ונס ("תברח", "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי") וסמירה ויילי ("כתום זה השחור החדש", "סיפורה של שפחה"). כאמור, העלילה תעקוב אחר השורד, כלבו והרובוט, שהופכים למשפחה בעודם משוטטים במערב ארה"ב השוממת. לאורך המסע, השורד שואף להראות לרובוט את השמחה והפלא שבחיים.

"פינץ" יעלה באפל TV מאוחר יותר השנה (ככל הנראה בעונת הפרסים), כשלפי ההערכות הוא עשוי לקיים גם מספר הקרנות מצומצם בבתי הקולנוע (בארה"ב).

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

Comments


bottom of page