top of page

תודה!

רצף דחיות: "משימה בלתי אפשרית 7", "אהבה בשחקים: מאווריק" ונוספים נדחו

עודכן: 24 בפבר׳

אולפני פרמאונט דחו כמה מהסרטים הגדולים ביותר שלהם בשנה הקרובה, לאור העלייה בתחלואה בזן הדלתא בארה"ב. "משימה בלתי אפשרית 7", "אהבה בשחקים: מאווריק", "ג'קאס 4" ו"מכסחי השדים: החיים שאחרי" נדחו כולם.

מתוך "אהבה בשחקים: מאווריק" | צילום: באדיבות פורום פילם
מתוך "אהבה בשחקים: מאווריק" | צילום: באדיבות פורום פילם

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


זן הדלתא נותן את אותתיו ברחבי ארה"ב והנפגע העיקרי הוא טום קרוז: שניים מהסרטים הגדולים של השנה הבאה, שניהם בכיכובו ובהפצת אולפני פרמאונט, נדחו פעם נוספת במספר חודשים. הסרט הראשון הוא "אהבה בשחקים: מאווריק", שבמקור היה אמור לעלות לאקרנים עוד ביולי 2019, אך נדחה במקור לאור אילוצי הפקה. התאריך האחרון שנקבע עבורו היה ה-19 בנובמבר השנה, וכעת הוא נדחה פעם נוספת ל-27 במאי.


אותו תאריך היה שייך עד עתה ל"משימה בלתי אפשרית 7", שהוזז גם הוא פעם נוספת ועבר עכשיו ל-30 בספטמבר 2022. זוהי הדחייה השלישית של סרט האקשן המבטיח, שבמקור היה אמור לעלות בבתי הקולנוע כבר ביולי האחרון. אם לא די בכך, גם "ג'קאס 4" נדחה, במקרה שלו מה-22 באוקטובר הקרוב, כל הדרך ל-4 בפברואר 2022. היחיד שלא נפגע יותר מדי הוא "מכסחי השדים: החיים שאחרי", שזז בשבוע אחד בלבד וכעת יעלה בארה"ב ב-19 בנובמבר (לא בטוח שהדחייה הזו תשפיע על תאריך היציאה בישראל).


למרות רצף הדחיות של פרמאונט, עדיין ישנם כמה סרטים גדולים שמתוכננים לעלות בבתי הקולנוע בחודשים הקרובים (לפחות, כרגע), וסביר שלא יידחו לאור מתודת ההפצה הייחודית שלהם בצפון אמריקה. בין השאר, לאולפני האחים וורנר יש את "חולית" באוקטובר ו"מטריקס 4" בדצמבר, שיעלו בארה"ב בבתי הקולנוע ובשירות הסטרימינג HBO MAX במקביל באותו היום. הסרט החדש של ג'יימס בונד, "לא זמן למות", יעלה בארה"ב ב-8 באוקטובר (אצלנו שבוע לפני) וגם הוא לא צפוי להידחות פעם נוספת כי בקלקולציות של MGM הדבר עלול לגרום להפסדים כבדים יותר.


לבסוף, לדיסני יש את "נצחיים" בנובמבר ו"ספיידרמן: אין דרך הביתה" בדצמבר, שכמו "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" הטרי ובניגוד ל"אלמנה השחורה", ישוחררו בלעדית בבתי הקולנוע. במקרה הכי גרוע, עשויים בדיסני לחזור גם הם לשיטה הסימולטנית בה דגלו עם הסרט בכיכובה של סקרלט ג'והנסון, ולעלות עם סרטיהם הבאים בדיסני+ ובקולנוע בו-זמנית.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page