top of page

תודה!

"מטריקס 4" נחשף; ייקרא רשמית The Matrix: Resurrections

עודכן: 27 ביולי 2023

הטריילר הראשון של "מטריקס 4", שעדיין לא שוחרר לקהל הרחב, הוצג אמש במסגרת כנס סינמה-קון על-ידי אולפני "האחים וורנר". בהמשך הכתבה: תיאור קצרצר של מה שהלך בו.

"מטריקס 4" נחשף | צילום: באדיבות אולפני האחים וורנר
"מטריקס 4" נחשף | צילום: באדיבות אולפני האחים וורנר

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


"מטריקס 4" נחשף אמש רשמית במסגרת כנס "סינמה-קון". בטריילר שהציגו אולפני האחים וורנר לנוכחים באירוע, התנגן ברקע שירה של להקת ג'פרסון איירפליין "White Rabbit", בעוד ניאו (קיאנו ריבס) נראה במהלך טיפול אצל התרפיסט שלו - אותו מגלם, אגב, ניל פטריק האריס. לאורך אותה הסצנה, הוא דיבר על זכרונות מוזרים שיש לו ועל חלומות שרודפים אותו. אותם זכרונות הם כמובן חלק מעברו כ"האחד", שנשלח לגאול את האנושות בסרטים הקודמים בסדרה.


כמו-כן, הטריילר המדובר הציג את האיחוד של ניאו עם אהובתו טריניטי (בגילומה של קארי-אן מוס), עמה נפגש בבית קפה מאיר ומזמין פנים. על-פי התיאור של מי שכבר זכו לצפות בטריילר, היא שמה-לב שמשהו תמוה ושואלת את ניאו "האם כבר נפגשנו בעבר?". כך, עד מהרה, ההיסטוריה חוזרת על עצמה, כשבהמשך אדם מסתורי בחליפה שחורה נותן לניאו לבחור בין הגלולה האדומה לכחולה - ומעניק לו הזדמנות לגלות את האמת. אותו אדם (בגילומו של יאיא עבדול-מאטין השני, "אקוומן"), הוא לא בהכרח מורפיאוס הצעיר - ונדמה שנגלה עוד עליו רק בהמשך.

עוד חשוב לציין כי ניאו תואר הפעם כבעל שיער ארוך וזקן, בדומה למראהו בסרטי "ג'ון וויק". לצד השחקנים שכבר הוזכרו, בסרט יופיעו גם כריסטינה ריצ'י, ג'סיקה הנוויק ("אהבה ומפלצות"), ג'ונתן גרוף ("המילטון", "מיינד האנטר") וג'יידה פינקט סמית', שהשתתפה כבר בסרטי הסדרה בעבר. את הסרט ביימה וכתבה לאנה ואשובסקי, שיצרה יחד עם אחותה לילי גם את הסרטים המקוריים.


"מטריקס 4" יעלה בבתי הקולנוע בישראל בדצמבר הקרוב.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page