top of page

תודה!

"פעילות על טבעית": סרט חדש בסדרה יגיע מוקדם מהצפוי

עודכן: 20 ביולי 2023

אחרי הפסקה של שש שנים עם סרטי "פעילות על טבעית", אולפני פרמאונט הודיעו על חזרת המותג המתוכננת כבר לפני שנתיים. כעת, בכירה בחברה הכריזה כי הסרט החדש יגיע בדיוק בזמן לחג ההאלווין.

מתוך "פעילות על טבעית" | צילום: באדיבות פרמאונט
מתוך "פעילות על טבעית" | צילום: באדיבות פרמאונט

לכל העדכונים החמים: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע!


סרט חדש של "פעילות על טבעית" הוא כבר תקופה ארוכה רק שאלה של זמן. עוד ביוני 2019, הכריזו אולפני פרמאונט ובלומהאוס כי הוא נמצא בפיתוח, וכי בכוונתם לקחת את הסדרה למקום חדש, לאור חיצי הביקורות שנורו אל עבר הסרטים האחרונים בזיכיון. תחילה, הסרט אמור היה לעלות בבתי הקולנוע בשנה הבאה, אבל בהודעה שמסרה טניה גיילס, בכירה באולפן, היא חשפה כי הוא יגיע מוקדם מהצפוי.


"סרט חדש של 'פעילות על טבעית' יעניק למעריצים עיבוד מחודש ומפתיע לפרנצ'ייז האימה האהוב", אמרה גיילס. "אנחנו גם נשיק דוקו על עשיית הסרט החדש, ושניהם יגיעות לשירות [הסטרימינג פרמאונט+] בדיוק בזמן להאלווין". כלומר, אוקטובר הקרוב, וכן, התאריך המסתמן הוא לשחרור בשירות הסטרימינג של פרמאונט בארה"ב, אך סביר מאוד להניח שהסרט ישוחרר בישראל סמוך לאותו מועד - בסוף אוקטובר.

לאחרונה התראיין עבור מגזין "קוליידר" (Collider) גם ג'ייסון בלום, העומד בראש אולפני האימה בלומהאוס, בנוגע לסרט החדש. הוא חשף כי מדובר בריבוט שינסה להחזיר את המותג לשורשיו: "'פרמאונט רצו להמשיך את 'פעילות על טבעית', אני כנראה הייתי עוזב את זה. אבל חשבתי שהם הם רוצים להמשיך, אז חייבים - המותג היה עייף, לא הייתה דרך להמשיך במה שעשינו, אז עודדתי כמה שיכולתי את האנשים היצירתיים שמעורבים בדבר לחשוב על משהו חדש. לעשות משהו חדש ולא לנסות להרחיב את הקיים", כך בלום.


כך או אחרת, את הסרט החדש ביים הבמאי העולה וויליאם אוובאנק ("מתחת למים"), ואת תסריטו כתב כריסטופר לנדון (סרטי "מז"ל טוב", "פריקי"). כאמור, אוקטובר בשירות הסטרימינג פרמאונט+ וככל הנראה גם בבתי הקולנוע בישראל בסמוך לאותו המועד.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page