top of page

תודה!

טובי מגווייר חוזר לקולנוע

עודכן: 29 ביוני 2022

זה רשמי: אחרי היעדרות של למעלה משבע שנים מהמסך הגדול, טובי מגווייר חוזר לקולנוע. השחקן המתקאמבק לוהק לסרט "בבילון", בבימויו של דמיאן שאזל ("וויפלאש", "לה לה לנד"), לצד אוליביה ווילד, ספייק ג'ונז ופיבי טונקין ("יומני הערפד").

טובי מגווייר | צילום: באדיבות Jason LaVeris
טובי מגווייר | צילום: באדיבות Jason LaVeris

על-פי הדיווח של The Hollywood Reporter, ארבעתם יככבו בסרט אליו כבר לוהקו קודם לכן גם קטרין ווטרסון ("חיות הפלא"), מקס מינגלה ("סיפורה של שפחה"), סמארה ויבינג ("מי שעומד מאחורי"), בסיסט להקת רד הוט צ'ילי פפרז פלי וכמובן בתפקידים הראשיים – מרגו רובי ובראד פיט.


הפרויקט המסקרן מתואר כדרמה שתחקור את עלייתם ונפילתם של כמה דמויות בשנות ה-20 באמריקה, בזמן המעבר מסרטים אילמים למדברים. לפי הדיווח, לאחרונה החלו לכנות אותו בהוליווד כ"גטסבי הגדול על סטרואידים". את התסריט כתב שאזל עצמו, שיחבור פעם נוספת למלחין ג'סטין הורוויץ ולצלם לינוס סאנדגרין, שניהם זוכי פרס האוסקר, עמם עבד גם על סרטיו הקודמים.


נכון לעכשיו, פרטי העלילה והדמויות עדיין נותרים חסויים, אך סביר להניח שבחלוף הזמן דברים יחלו להתבהר. "בבילון" מתוכנן לעלות לאקרנים בדצמבר 2022.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.


bottom of page