top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

"הלוויתן": סרטו החדש של דארן ארונופסקי עם ברנדן פרייזר וסיידי סינק יוקרן בבכורה בפסטיבל ונציה

עודכן: 24 בפבר׳

סרטו הראשון של דארן ארונופסקי מאז "אמא!" ב-2017 יערוך את הקרנת הבכורה העולמית שלו בפסטיבל ונציה. סרט הפתיחה של הפסטיבל עתיד להיות "רעש לבן", החדש של נואה באומבך.

דארן ארונופסקי, סיידי סינק וברנדן פרייזר | צילום: באדיבות Getty Images
דארן ארונופסקי, סיידי סינק וברנדן פרייזר | צילום: באדיבות Getty Images

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


פסטיבל ונציה היוקרתי (Venice Film Festival) כבר נמצא מעבר לפינה, וכעת אנחנו מתחילים לקבל דיווחים קונקרטיים על הסרטים שיציגו בו בבכורה עולמית. אחד מהסרטים הללו הוא הלוויתן (תרגום חופשי של "The Whale"), סרטו החדש של דארן ארונופסקי (ברבור שחור, רקוויאם לחלום), בהפקת אולפני A24 האהובים. הסרט מתואר כדרמה-פסיכולוגית והוא מבוסס על מחזה באותו השם, מאת סמואל ד. האנטר, שגם עיבד את התסריט למסך הגדול.


במרכז הסיפור: קורותיו של אדם מתבודד הסובל מהשמנת יתר חמורה (272 ק"ג משקלו), שמנסה להתיידד מחדש עם ביתו בת ה-17 לאחר אירוע טראומטי בעברו. את התפקיד הראשי יגלם ברנדן פרייזר (כוכב סרטי המומיה), שנעלם בעשור שעבר מאור הזרקורים והופיע בעיקר בתפקידים קטנים בטלוויזיה. בשנים האחרונות, ניתן היה למצוא אותו בסדרה סיירת האבדון (Doom Patrol) ובהמשך השנה הוא יככב גם בדרמת הפשע החדשה של מרטין סקורסזה רוצחי פרח הירח וכן באחים (Brothers), סרטו החדש של של מקס ברבאקו (פאלם ספרינגס) - בו יופיע לצד ג'וש ברולין, פיטר דינקלג' וגלן קלוז.

בחזרה אל הלוויתן - את תפקיד הבת המנוכרת תגלם סיידי סינק. אחרי הופעתה הנהדרת בעונה הרביעית של דברים מוזרים (Stranger Things), היא תוכל לחשוף כאן צדדים נוספים ביכולותיה כשחקנית ולהיכנס לעולם סרטי האינדי, שיוכל להוציא ממנה את המיטב. בתפקידי המשנה יופיעו סמנתה מורטון (דו"ח מיוחד, המתים המהלכים) וטיי סימפקינס (איירון מן 3, עולם היורה) ונוספים. כמו-כן, על הצילום הופקד מת'יו ליבטיק, הצלם הקבוע של ארונופסקי, שהועמד בעבר פעמיים לפרס האוסקר (על ברבור שחור וכוכב נולד).


סרט נוסף שיערוך את הפרימיירה העולמית שלו בוונציה הוא רעש לבן (תרגום חופשי של "White Noise"), סרטו החדש של נואה באומבך (סיפור נישואים). כמיטב המסורת אצל באומבך, בתפקיד הראשי יככב אדם דרייבר ולצדו יופיעו גרטה גרוויג, דון צ'ידל, אלסנדרו ניבולה וג'ודי טרנר-סמית'. הסיפור מתמקד בג'ק (דרייבר), פרופסור ללימודי מלחמת העולם השנייה והיטלר בפרט, שמלמד בקולג' ליברלי במרכז אמריקה. הוא מתגורר בנוחות עם אשתו (גרוויג) וארבעת ילדיו, אבל שלוותם מופרת כשאירוע מסכן חיים מאלץ אותם להתמודד יחד עם סכנת מוות.


הסרט הנדון עתיד לפתוח את הפסטיבל ויסמן אירוע היסטורי, שכן מדובר בפעם הראשונה בה סרט מקורי של נטפליקס עושה זאת. גם באומבך עצמו הביע את התרגשותו מהעניין באומרו כי: "זה תענוג אמיתי לחזור לפסטיבל הסרטים של ונציה וכבוד עצום שרעש לבן יהיה סרט הפתיחה".


פסטיבל ונציה ה-79 במספרו יתקיים השנה מה-31 באוגוסט ועד ה-10 בספטמבר.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

Comments


bottom of page