top of page

תודה!

"רוצחי פרח הירח": הסרט החדש של סקורסזה, דיקפריו ודה נירו מכוון ליציאה בדצמבר

עודכן: 2 בפבר׳

הסרט החדש של מרטין סקורסזה, "רוצחי פרח הירח", מיועד לעלות בשירות הסטרימינג "אפל TV פלוס" בדצמבר הקרוב. עם במאי כזה וקאסט מרשים כל-כך, הציפיות עצומות.

לאונרדו דיקפריו ולילי גלדסטון מתוך "רוצחי פרח הירח" | צילום: באדיבות Apple TV
לאונרדו דיקפריו ולילי גלדסטון מתוך "רוצחי פרח הירח" | צילום: באדיבות Apple TV

בא לכם לזכות בכרטיסים זוגיים לסרטים במתנה? בואו לאינסטגרם שלנו!


רוצחי פרח הירח (Killers of the Flower Moon), סרטו החדש של מרטין סקורסזה האגדי, בכיכובם של לאונרדו דיקפריו, רוברט דה נירו, ג'סי פלמונס, ג'ון לית'גו, ברנדן פרייזר ולילי גלדסטון (נשים מסוימות) - מתוכנן לצאת בדצמבר הקרוב. בחודש שעבר, הסרט יצא לצילומי השלמה באוקלהומה (לאחר שצילומיו נחתמו במקור בתחילת אוקטובר 2021) - דבר שעורר גל שמועות בנוגע לדחייה אפשרית שלו ל-2023. עם זאת, באפל (Apple), ששירות הסטרימינג שלה מחזיק בזכויות לדרמה הפשע הזו, מאשר גורם פנימי כי הסרט ישוחרר למרות הכל השנה, ככל הנראה בדצמבר הקרוב.


לפי הדיווח של מגזין World of Reel, באפל סבורים שדחייה של הסרט לשנה הבאה רק תקשה על הפצתו, ולכן בחברה מעוניינים להימנע מכך. עוד דווח כי לאחרונה, בשקט-בשקט, נדחו מספר סרטים מסקרנים מאוד שהיו מיועדים לצאת השנה, ובהם: יצורים אומללים (תרגום חופשי של Poor Things), סרטו החדש של יורגוס לנתימוס, בכיכובה של אמה סטון; אסטרואיד סיטי (Asteroid City) עתיר הכוכבים של ווס אנדרסון; וככל הנראה גם שדרות האכזבה (תרגום חופשי של Disappointment Blvd), סרטו החדש של ארי אסטר (מידסומר, תורשתי), בכיכובו של חואקין פיניקס.

איך שלא יהיה, כרגע נראה שלפחות בכל הנוגע לסרטו החדש של סקורסזה - אין סיבה לדאגה. רוצחי פרח הירח מתרחש באוקלהומה בשנות ה-20 של המאה הקודמת, ועוסק בפרשה שזכתה לשם "רציחות אוסייג'". במרכזה, בוצעו מעשי זוועה בהם נרצחו חברי שבט אינדיאני, לאחר התעשרותם ממצבורי נפט שמצאו מתחת לאדמתם. הפרשה המזעזעת עוררה את תשומת-לבו של הארגון החשאי הטרי באותם ימים, ה-FBI, שיצא לחקור את הפשעים. על התסריט חתום התסריטאי זוכה האוסקר אריק רות' (פורסט גאמפ, מינכן, כוכב נולד), והוא מבוסס על ספרו באותו השם של דייוויד גראן (העיר האבודה Z).


רוצחי פרח הירח יהווה את שיתוף הפעולה השישי בין סקורסזה לדיקפריו, וכן את הפעם העשירית במספר בה עובד הקולנוען הוותיק עם רוברט דה נירו. תקציב הסרט מוערך בכ-200 מיליון דולר, הגדול ביותר עמו עבד סקורסזה עד היום יחד עם האירי (The Irishman) מ-2019. לפני הפצתו בשירות הסטרימינג אפל TV פלוס, לא מן הנמנע שהסרט יקיים הקרנות טרום בכורה גם בבתי הקולנוע (נקווה שגם בישראל).

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.

bottom of page