top of page

תודה!

"הדוב" תחזור לעונה 2 בקיץ הקרוב; הפעם עם 10 פרקים

עודכן: 24 בפבר׳

רק בשבוע האחרון, השחקן הראשי, ג'רמי אלן ווייט, זכה על הופעתו בסדרה בשני פרסים לשחקן הטוב ביותר בקומדיה בגלובוס הזהב ובטקס פרסי המבקרים. עכשיו אנחנו יודעים ש"הדוב" תחזור לעונה 2 בקיץ הקרוב.

ג'רמי אלן ווייט מתוך "הדוב" | צילום: באדיבות FX Networks
ג'רמי אלן ווייט מתוך "הדוב" | צילום: באדיבות FX Networks

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


עונה 2 של סדרת הלהיט "הדוב" (The Bear), מבית FX\Hulu, תעלה בקיץ הקרוב - כשהפעם יתווספו שני פרקים יותר מאשר בעונת הבכורה.

תאריך הבכורה המדויק לעונה השנייה טרם פורסם, אך בציוץ שרשת FX העלתה בחשבון הטוויטר שלה נאמר כי הסדרה תחזור בתחילת הקיץ, לעונה בת 10 פרקים. העונה הראשונה של הסדרה כללה 8 פרקים בלבד, כך שהפעם לכרמי (ג'רמי אלן ווייט) ולסידני (איו אדבירי) יהיו עוד שני פרקים לבצע את תעלוליהם.


העונה השנייה של הדוב תתמקד בפתיחת המסעדה החדשה. ווייט, אדבירי, סטורר והמפיקה בפועל ג'ואנה קאלו שוחחו עם מגזין ורייטי (Variety) על העונה החדשה מוקדם יותר החודש - ואישרו כי כרמי וסידני לא יהפכו למשהו יותר מעמיתים לעבודה ו"סוג של" חברים.

הדוב נוצרה על-ידי כריסטופר סטורר. היא עוקבת אחר שף צעיר, שחוזר הביתה לשיקגו כדי לנהל את חנות כריכי הבקר האיטלקית של משפחתו, בעקבות התאבדות אחיו. לאחר שחרור עונתה הראשונה ביוני האחרון (בארץ בדיסני פלוס), הסדרה הלהיבה את המבקרים והקהל גם יחד. השחקן הראשי, ווייט, זכה בשלישי שעבר בפרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר בסדרת קומדיה. פרס אותו הוא קטף גם אמש בטקס פרסי המבקרים.


"רצינו ליצור משהו שעוסק בחברות ובשותפות", מספר סטורר. "זה באמת כל-כך מצחיק שזה אחד הדברים שאנשים לקחו - מכל החרא הכבד שקורה בסדרה! זה היה מעניין בזכות איו וג'רמי, היות שהם חברים שלנו והם אנשים כל-כך נפלאים. אני חושב שיש כריזמה שנוטפת משניהם".


העונה הראשונה של הדוב זמינה לצפייה בדיסני פלוס.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page