top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

"ספיידרמן: אין דרך הביתה" - טום הולנד ממשיך עם הטיזינג

עודכן: 16 ביולי 2022

טום הולנד ממשיך להעלות את ההייפ לקראת "ספיידרמן 3" וכעת הוא מכנה אותו: "סרט גיבורי העל שעומד בפני עצמו השאפתני ביותר שאי-פעם נעשה".

קרדיט תמונה: פוסטר מעריצים לא רשמי של Art of Time Travel

לקראת סרטו החדש "צ'רי" (Cherry), בבימוי האחים רוסו, התראיין אמש הולנד למגזין Variety וסיפר על הפרויקטים הקרובים שלו. כשנשאל לגבי סרטו הבא של איש העכביש, הוא השיב: "אני לא ממש יכול להגיד כלום, כמובן". בכל זאת הוא שיתף מעט ואמר: "אתה יושב, קורא את התסריט ורואה מה הם מנסים לעשות - והם מצליחים. זה מאוד מרשים. בחיים לא ראיתי סרט גיבורי-על עצמאי בדיוק כמו זה. יש לנו עוד הרבה צילומים לעשות, התחלנו לפני חג המולד וצילמנו בערך שבעה שבועות. אני פשוט נרגש לראות את זה כמו כל אחד אחר. אני יכול להגיד שזה סרט גיבורי העל שעומד בפני עצמו השאפתני ביותר שאי-פעם נעשה".


חשוב להזכיר כי דבריו של הולנד לא נאמרים ללא בסיס. בשבועות האחרונים היינו עדים לגל דיווחים על ליהוקים מלהיבים של שחקני עבר רבים מסרטי ספיידרמן הישנים, ובשלב הזה כבר נדמה כי תיאוריית המולטי-וורס היא עובדה מוגמרת. כך למשל, לצד ג'יימי פוקס שחוזר לנעלי הנבל אלקטרו (מ"ספיידרמן המופלא 2"), גם אלפרד מולינה חוזר כדוקטור אוקטופוס (מ"ספיידרמן 2" של סם ריימי). לאחרונה התראיינה בנושא השחקנית זנדאיה וסיפרה על העבודה בסרט החדש לצד מולינה, עליו אמרה כי "הוא כל-כך נחמד".


בעוד במארוול מסרבים כמובן לאשר רשמית כי טובי מגווייר ואנדרו גארפילד יחזרו גם הם כאנשי העכביש, גם במקרה הזה נדמה כי המעורבות שלהם ללא ספק קיימת. במיוחד לאור הופעתו הוודאית של דוקטור סטריינג' בפרויקט המסקרן. נכון לעכשיו, "ספיידרמן 3" מתוכנן לעלות לאקרנים ב-17 בדצמבר, כך שלא נותר עוד זמן רב עד שכל הסודות יתגלו.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.



Comments


bottom of page