top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 28/10

עודכן: 6 באוג׳ 2022

רגע אחרי יום הקולנוע הישראלי, שלושה סרטים חדשים עולים היום לאקרנים בארץ. אפוס היסטורי בבימוי רידלי סקוט; דרמה חזקה שזיכתה את אנתוני הופקינס באוסקר; קומדיה צרפתית חביבה ושנונה; וכן הקרנות מוקדמות לסרטו הקצר החדש של אלמודובר "הקול האנושי" (יעלה רשמית בחמישי הבא) - מה הבחירה שלכם לסוף השבוע?

 

תקציר: כאשר מתעורר ויכוח בין הלורד קארוז’ והלורד לה-גרי, שניהם בני אצילים, על ליבה של מרגריט, אין ברירה אלא לפתור את המחלוקת בדו קרב עד המוות – ואת המחיר ישלמו כולם.

אורך הסרט: 152 דק' | במאי: רידלי סקוט שחקנים: מאט דיימון, בן אפלק, ג'ודי קומר | הגבלת גיל: 16+

 
 

האב

תקציר: אנתוני בן ה-80 מסרב לקבל כל מטפל אישי שמציגה בפניו בתו אן. לאחר שאן המיואשת אינה מסוגלת לערוך יותר ביקורים יומיים אצל אביה, הוא מנסה להבין את הנסיבות שבהן חייו השתנו, ומתחיל להטיל ספק ביקיריו, בעצמו ואף באופייה של המציאות שלו.

אורך הסרט: 97 דק' | במאי: פלוריאן זלר שחקנים: אנתוני הופקינס, אוליביה קולמן | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 
 

הלוחשת לפרחים

תקציר: איב הייתה אחת ממגדלות הוורדים הגדולות בעולם, אך כיום החברה שלה היא על סף פשיטת רגל. נוסף על כך, המזכירה שלה העסיקה שלושה עובדים ללא שום יכולת גינון. למרות העובדה המצערת כי אין ביניהם דבר משותף, הם מתכננים תוכנית שתשנה את חייהם לנצח.

אורך הסרט: 95 דק' | במאית: פייר פינאוד שחקנים: קתרין פרו, מלן אומרטה, אוליביה קוט | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.


bottom of page