top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 12/1

עודכן: 2 בספט׳ 2023

מדי שבוע נרכז לכם כאן את הסרטים החדשים שמגיעים לבתי הקולנוע ברחבי הארץ. אלו הסרטים שמגיעים החל ממחר (חמישי) ה-12.1 לבתי הקולנוע בישראל.

 

איש ושמו אוטו

תקציר: קומדיה על אוטו אנדרסון (טום הנקס), אלמן נרגן ומקובע בדרכיו. כאשר משפחה צעירה ומלאת חיים עוברת לגור בבית הסמוך, הוא פוגש במהרה יריבה ראויה בדמות מריסול החריפה וההריונית, מה שמוביל לחברות בלתי צפויה אשר תהפוך את עולמו על ראשו. זהו סיפור מצחיק ומחמם-לב על חברויות בלתי צפויות המבוסס על ספרו של פרדריק בקמן, אשר הוכתר כרב מכר על ידי הניו יורק טיימס.


אורך הסרט: 126 דק' | בימוי: מארק פורסטר

שחקנים: טום הנקס, רייצ'ל קלר | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

המשאלה של דלפי

תקציר: דלפי, דולפין צעיר וסקרן עם דמיון פעיל וחברו ארצ'י, מגלים שער קסום בלב הים שמאפשר לעוברים בו להגשים כל משאלה. אך החיים בעיר הדגים הולכים להשתנות כאשר להקת דגים רשעים משתמשים בשער בשביל לצבור כוח ולהשתלט על העיר ורק דלפי הדולפין וחבריו יכולים למצוא דרך לעצור אותם.


אורך הסרט: 82 דק' | בימוי: וסילי רובנסקי

הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

קאט!

תקציר: צילומי סרט זומבים סוג ז' במפעל נטוש נמצאים בעיצומם. טכנאי הסאונד עייפים, השחקנים חסרי מוטיבציה, ונדמה שרק לבמאי יש את האנרגיות הנדרשות כדי להפיח חיים ביצירה העגומה וחסרת התקציב הזו. לפתע, במהלך צילום מסובך במיוחד, נקטעים הצילומים על-ידי מה שנראה כמו פלישה אמיתית של החיים-מתים. מול המצלמה הכל נראה פחות או יותר נורמלי. מאחוריה, הצוות מאלתר הכל.


אורך הסרט: 110 דק' | בימוי: מישל הזנוויציוס

שחקנים: רומן דוריס, ברניס בז'ו, גרגורי גדבואה | הגבלת גיל: 12+

 

קינג

תקציר: מה הייתם עושים אם פתאום היה מופיע בכניסה לביתכם גור אריות מתוק? זה בדיוק מה שקורה לזוג אחים שמגלים לפתע בביתם גור אריות שברח משדה התעופה. עכשיו, כשכל העולם מחפש אותו, מה יעשו איתו צמד האחים ומי יעזור להם בדרך?


אורך הסרט: 105 דק' | בימוי: דיוויד מוראו

הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

נחיתת חירום

תקציר: ברודי, טייס מחונן, מטיס מטוס נוסעים במהלך סופת רעמים. הוא נאלץ לבצע נחיתת חירום באי בו מתנהלת מלחמת אזרחים. לאחר שהם נוחתים בשלום על הקרקע, צוות המטוס והנוסעים נלקחים כבני ערובה בידי צבא המורדים. האדם היחיד עליו ברודי יכול לסמוך הוא רוצח מורשע שהועבר למתקן כליאה על יד ה-FBI ונכח במטוס. ביחד הם יוצאים למאבק הישרדות כדי להציל את הנוסעים ואת עצמם.


אורך הסרט: 108 דק' | בימוי: ז'אן פרנסואה רישה

שחקנים: ג'רארד באטלר, מייק וקלטר, לילי קרוג| הגבלת גיל: 12+

 

השכן שלי אדולף

תקציר: דרום אמריקה, 1960, מיד לאחר לכידתו של אדולף אייכמן בארגנטינה. שגרת החיים השקטה והקודרת של פולסקי, ניצול שואה בודד ונרגן, מופרת כאשר גרמני מסתורי עובר לגור בבית הסמוך. פולסקי, שאינו משתגע על גרמנים ככלל, מתעב במיוחד את השכן הרעשן ואת כלב הרועה הגרמני שלו. אבל פגישה מקרית בין בשניים ממש מחרידה אותו. השכן אינו אלא… אדולף היטלר?


אורך הסרט: 95 דק' | בימוי: לאון פרודובסקי

שחקנים: דייויד היימן, אודו קיר, אוליביה סילהבי, כנרת פלד | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

Comments


bottom of page