top of page

תודה!

הסרטים החדשים בבתי הקולנוע בישראל - סופשבוע 3/2

עודכן: 14 ביולי 2023

דרמת התבגרות חדשה לקנת' בראנה, מותחן אסונות טרי לוותיק הז'אנר רולנד אמריך והזוכה הגדול של פסטיבל ברלין האחרון. שישה סרטים חדשים מגיעים החל מהיום לאקרנים בארץ, מה הבחירה שלכם לסוף השבוע?

 

בלפסט

תקציר: ילד חייכן ומשפחתו ממעמד הפועלים, חווים את סוף שנות השישים הסוערות באירלנד. הסרט תואר על-ידי הבמאי קנת' בראנה כעבודתו האישית ביותר עד היום, בעודו לוקח תקופה קצרה אחת מחייו ומוצא בה סיפור התבגרות. בלפסט הוא דיוקן של עיר שנשברת ברגע, וקינה על מה שאבד במהלך עשרות שנים של סכסוכים במולדתו של בראנה בצפון אירלנד.

אורך הסרט: 97 דק' | בימוי: קנת' בראנה שחקנים: ג'וד היל, ג'יימי דורנן, ג'ודי דנץ | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

אין רשע בעולם

תקציר: רופא שאינו מסוגל יותר לעסוק ברפואה, מאהב צעיר שהצעת הנישואים שלו לא תהיה ההפתעה היחידה שתכה באהובתו, גבר רודף שלום הנאלץ לבצע מעשה מחריד, ובעל ואב למופת שקם מוקדם בבוקר לעוד יום עבודה רגיל, שאינו רגיל בכלל. באיראן המודרנית, ארבעה סיפורים שונים אך קשורים משרטטים יחד עולם עתיר ניגודים, בו בני אדם נאבקים למצוא את חירותם.

אורך הסרט: 150 דק' | בימוי: מוחמד רסולוף שחקנים: באראן רסולוף, ז'ילה שאהי, מוחמד סדיג'ימר | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

הספירה לאחור

תקציר: כוח מסתורי מזיז את הירח ממסלולו ומוביל אותו לקראת התנגשות קטלנית עם כדור הארץ. בעוד הספירה לאחור להשמדת העולם מורה על שבועות בודדים לפני ההתנגשות, ג'ו פאולר, מומחית של NASA ואסטרונאוטית לשעבר, משוכנעת שיש בידה את הפתרון למניעת הקטסטרופה והצלת האנושות. יחד עם אסטרונאוט נוסף ואיש תאוריות קונספירציה היא יוצאת למשימה הגדול של חייה.

אורך הסרט: 130 דק' | בימוי: רולנד אמריך שחקנים: האלי ברי, פטריק וילסון, ג'ון ברדלי | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

להתאהב בפיגארו

תקציר: בחורה צעירה מחליטה לעזוב את העבודה שלה ולסיים את מערכת היחסים שלה כדי להעניק את כל כולה להגשת חלומה – להפוך לזמרת אופרה. השלב הראשון במסעה להגשמת החלום הוא לקחת שיעורי פיתוח קול אצל דיוות אופרה לשעבר, במהלכם היא פוגשת במקס, זמר מתחיל שמתחרה נגדה בתוכנית שירה טלוויזיונית. התחרותיות הראשונית בין השניים מתחלפת במהרה לסיפור אהבה מפתיע.

אורך הסרט: 105 דק' | בימוי: בן לווין שחקנים: דניאל מקדונלד, יו סקינר, ג'ואנה לאמלי | הגבלת גיל: מותר לכל הגילאים

 

אין ברירה אחרת

תקציר: רופא צעיר נקלע למשבר מקצועי ואישי, שמאלץ אותו לעבור לגור עם משפחתו בבית אביו, שריף לשעבר, כשברקע מערכת היחסים המשפחתית המורכבת שלהם. ערב אחד, שוד מזויין שהסתבך מוביל זוג אחים פושעים לביתם של השניים - עליו הם משתלטים. האב, שמגלה עד כמה הפולשים אלימים ועד כמה ילכו רחוק כדי להציל את עצמם, משיב מלחמה בניסיון להניס אותם, והלילה הופך למלחמת הישרדות.

אורך הסרט: 90 דק' | בימוי: מאט אסקנדרי שחקנים: ברוס ויליס , צ'אד מייקל מאריי , שיי באקנר | הגבלת גיל: 12+

 

מין חסר מזל או פורנו משוגעים

תקציר: זוכה פרס דב הזהב בפסטיבל ברלין 2021. סיפורה של אמי, מורה בבית ספר שסופגת מהלומה אנושה לתדמיתה, לאחר שסרטון וידאו פרטי בו היא מתועדת בעיצומו של אקט מיני סוער דולף לאינטרנט. היא נאלצת לעמוד בפני הורי התלמידים ולעבור שימוע המוני, אך מסרבת להיכנע. שימו-לב: הסרט מגיע להקרנה אחת בלבד הערב (רביעי ה-2.2) בקולנוע לב דיזנגוף סנטר. הקרנות נוספות יוכרזו בהמשך.

אורך הסרט: 106 דק' | בימוי: ראדו ג'ודה שחקנים: קטיה פסקריו, קלאודיה איארמיה, אולימפיה מלאי | הגבלת גיל: 18+

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.



bottom of page