top of page

תודה!

"הקדושים של ניוארק": טריילר חדש לסרט הפריקוול של "הסופרנוס"

עודכן: 1 בפבר׳

טריילר חדש שוחרר לדרמת הפשע החדשה, אותה כתב דיוויד צ'ייס, היוצר של סדרת האם. על הבימוי הופקד אלן טיילור, שביים כמה מפרקי הסדרה המקורית וכן פרקים ב"משחקי הכס".

בא לכם לזכות בכרטיסים זוגיים לסרטים במתנה? בואו לאינסטגרם שלנו!


בתקציר העלילה הרשמי נכתב: דייויד צ'ייס, היוצר והתסריטאי הראשי המוערך של "הסופרנוס" מביא אל המסך הגדול פרק חדש בתולדות משפחת הפשע שהפכה לתופעה תרבותית. סיפור התבגרותו של טוני סופרנו: נער מחונן אך בעייתי, שמחפש את זהותו. טוני מתנדנד בין בית הספר התיכון והחיים השקטים בפרבר מנומנם, לבין חיי הפשע המסעירים של דודו ובני משפחתו בשנות השישים של ניוארק, ניו ג'רזי.


בסרט יככבו בין השאר מייקל גנדולפיני (בנו של ג'יימס גנדולפיני) בתפקיד טוני סופרנו, אלסנדרו ניבולה ("חלום אמריקאי"), ריי ליוטה, ורה פרמיגה ("לזמן את הרוע"), לסלי אודום ג'וניור ("המילטון"), קורי סטול ("אנטמן", "בית הקלפים") וג'ון ברנטל ("המעניש", "הזאב מוול סטריט").


"הקדושים של ניוארק" יעלה לאקרנים בישראל ב-30 בספטמבר.

 

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בקבוצת הפייסבוק הרשמית החדשה של מאה בקולנוע. אם אתם עדיין לא שם, אפשר גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח הודעה בדוא"ל לכל הצעה, רעיון או משוב בהם תרצו לשתף.


bottom of page