top of page

תודה!

"רצח כתוב היטב 2": הסתיימו צילומי מותחן הבילוש המדובר

עודכן: 24 בפבר׳

בציוץ שהעלה בטוויטר, הכריז הבמאי-תסריטאי ריאן ג'ונסון כי צילומי "רצח כתוב היטב 2" הגיעו לקצם. הסרט ישיב למרכז הבמה את הבלש בנואה בלאנק, אותו יגלם בשנית דניאל קרייג, כשלצדו קאסט חדש.

מתוך "רצח כתוב היטב" | צילום: באדיבות Lionsgate
מתוך "רצח כתוב היטב" | צילום: באדיבות Lionsgate

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


הסיקוול של "רצח כתוב היטב" (Knives Out) מסתמן כאחד הסרטים המבטיחים והמסקרנים של השנה הבאה. אחרי ההצלחה לה זכה הסרט הראשון ב-2019, שהפך במהרה ללהיט קופתי בעודו מכניס 311 מיליון דולר ברחבי העולם עם תקציב של 40 מיליון דולר בלבד, היה ברור שהמשכון הוא רק שאלה של זמן.


באפריל האחרון, התבשרנו כי בדיל הגדול ביותר שלה אי-פעם נטפליקס רכשה את הזכויות לשני סרטי המשך בזיכיון, בסכום אסטרונומי של 450 מיליון דולר. זאת לאחר שאת הסרט המקורי הפיצו אולפני ליונסגייט (Lionsgate), אך חברת הסטרימינג הביסה אותם ועמם אולפנים נוספים כדי לרכוש מג'ונסון ושותפו המפיק רם ברגמן, את הזכויות להפצת שני סרטי ההמשך.

כעת, עדכן ג'ונסון בטוויטר כי הצילומים תמו, אחרי שהתקיימו בשלושת החודשים האחרונים ביוון ובטריטוריות נוספות, בתקציב הפקה שנע בין 30-50 מיליון דולר. לצדו של קרייג, שישוב לנעלי הבלש המחונן בנואה בלאנק מהסרט הקודם, יככב הפעם קאסט חדש ומרשים בהובלת אדוארד נורטון, אית'ן הוק, דייב בטיסטה, קייט הדסון, קתרין האן ("וונדהוויז'ן"), ג'אנל מונה ("מאחורי המספרים", "אור ירח"), לסלי אודום ג'וניור ("המילטון"), מדלין קליין וג'סיקה הנוויק.


עם סיפור מסתורין מקורי בנינוח אגאתה כריסטי וקאסט נפלא – שכלל לצד קרייג גם את כריס אוונס, אנה דה ארמס, ג'יימי לי קרטיס, מייקל שאנון, טוני קולט, לקית' סטנפילד, קתרין לנגפורד וכריסטופר פלאמר המנוח – אין פלא שהסרט הראשון בטרילוגיה המתוכננת הפך להצלחה כזו מסחררת. בעוד סיפור המסגרת יהיה שונה לחלוטין הפעם, והסרט לא יתחבר עלילתית לקודמו, נוכל להחזיק אצבעות ליצירה לא-פחות אותנטית מקודמתה.


"רצח כתוב היטב 2" עדיין לא קיבל לתאריך יציאה רשמי, אך סביר להניח שיעלה בנטפליקס כבר במחצית השנייה של השנה הבאה. כמובן, נמשיך לעדכן.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.

bottom of page