top of page

תודה!

הכתבות האחרונות במגזין

עוד במגזין

תמונת הסופר/תרותם סופר

"אל תסתכלו למעלה": לאונרדו דיקפריו וג'ניפר לורנס יוצאים להציל את העולם בטיזר טריילר הראשון

עודכן: 24 בפבר׳

נטפליקס שחררה טיזר טריילר ראשון לאחד הסרטים המדוברים של השנה, "אל תסתכלו למעלה" בבימויו של אדם מקיי. בסרט מככב קאסט מרשים ועצום, בהובלת לאונרדו דיקפריו, ג'ניפר לורנס, ג'ונה היל, מריל סטריפ, טימוטי שאלאמה, קייט בלאנשט ונוספים.

להטבות בלעדיות, כרטיסים במתנה ועוד הפתעות: הצטרפו לאינסטגרם שלנו! 


חיכינו, קיווינו וציפינו, והנה סוף-סוף נחת הטיזר הראשון לסרטו החדש של אדם מקיי ("סגן הנשיא", "מכונת הכסף"), שממשיך להתפתח בכיוונים סאטיריים יותר אחרי סרטי הקומדיה שביים לאורך שנות האלפיים ("והרי החדשות", "אחים חורגים").


למי שעוד לא מכירים, סרטו החדש יפגיש בין כמה וכמה מהכוכבים הגדולים שפועלים כיום בהוליווד, וביניהם: לאונרדו דיקפריו, ג'ניפר לורנס, טימותי שאלאמה, מריל סטריפ, קייט בלאנשט, ג'ונה היל, אריאנה גרנדה, מארק ריילנס, טיילר פרי, הימש פטאל ואפילו כריס אוונס, שצפוי להופיע בתפקיד אורח.


מדובר באחד הסרטים החשובים של עונת הפרסים הקרובה, כשגם לאור תאריך שחרורו יש מי שכבר מנבאים לו מועמדויות בקטגוריות החשובות ביותר בטקס האוסקר הקרוב. עבור דיקפריו, זהו תפקידו הראשון מאז "היו זמנים בהוליווד" ב-2019, אחריו הוא יופיע גם בסרטו החדש של סקורסזה "רוצחי פרק הירח. ג'ניפר לורנס גם נעדרה זמן מה מהמסך, כשהופעתה האחרונה הייתה ב"אקס-מן: הפיניקס האפלה" ששוחרר גם הוא ב-2019.

בתקציר הרשמי של נטפליקס לסרט נכתב: "אל תסתכלו למעלה" מספר את סיפורם של שני אסטרונומים זוטרים [דיקפריו ולורנס] שמחליטים לצאת לתקשורת ולהזהיר את האנושות מפני כוכב נופל שעתיד להשמיד את כדור הארץ. כתב וביים אדם מקיי.


"אל תסתכלו למעלה" יעלה בנטפליקס ב-24 בדצמבר. עוד לפני כן, הוא יערוך סבב הקרנות בבתי קולנוע נבחרים.

 

לכל העדכונים החמים, הכתבות והחדשות: הצטרפו אלינו בערוץ הטלגרם החדש של מאה בקולנוע. לדיונים נוספים והמלצות משלכם ניתן להצטרף גם לקבוצת החברים שלנו. תוכלו גם לעקוב אחרינו בעמודי הרשתות החברתיות שלנו באינסטגרם ובפייסבוק או לשלוח הודעה בדוא"ל בכל נושא.



コメント


bottom of page